یادواره شهدای 7 تیر در شهرستان دشتی یکشنبه هفته آینده رأس ساعت 21:30 دقیقه در جوار تربت پاک شهید میر بهزاد شهریاری در روستای بحیری برگزار می‌شود و سخنران این آیین آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خواهند بود.
کد خبر: ۸۵۳۰۵۰۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، محمد حسینی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید میر بهزاد شهریاری نخستین نماینده مردم رودباران در مجلس و شهدای 7 تیر در دشتی اظهار داشت: مردمداری یکی از شاخصه‌های مهم شهید میز بهزاد شهریاری بود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی با تأکید بر حضور گسترده ادارات و پرسنل بر تربت شهید شهریاری در روستای بحیری دشتی گفت: شهدای 7 تیر حماسه‌ای خلق کردند که در تاریخ ثبت و ماندگار شد و شهیدان شهریاری و حیدری از افتخارات استان بوشهر و دشتی هستند.

وی ادامه داد: در حوادثی که در تیرماه سال 60 در ایران اسلامی رخ داد، تاریخِ، قربانی شدن فرزندان انقلاب اسلامی توسط تروریست‌ها و با حمایت مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم را ثبت کرد.

حسینی با بیان اینکه امروز مدعیان دروغین حقوق بشر یکی از حامیان اصلی تروریست‌ها در دنیا هستند، افزود: حادثه 7 تیر رهنمودهای شهید بهشتی باعث شد هویت استکبار جهانی را برای همه مشخص شود.

وی اضافه کرد: منافقین راز موفقیت را در ترور شخصیت‌های نظام می‌بینند غافل از اینکه ترورهایی که در ایران اسلامی به‌ وقوع پیوست باعث هوشیاری بیشتر مردم در صحنه‌های نظام شد.

حسینی با اشاره به سابقه تروریست‌ها به‌ویژه در نظام مقدس جمهوری اسامی تأکید کرد: پدیده تروریسم سال‌هاست که با حمایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل دامن بشریت را گرفته است و هر چه دامنه ظلم با حمایت و پشتیبانی کشورهای استکباری بیشتر شود زمینه گسترش آن در جهان به‌ویژه در خاورمیانه بیشتر خواهد شد و نمونه آن را می‌توان به داعش اشاره کرد.

* بهشتی خار چشم دشمنان اسلام بود

حسینی خاطرنشان کرد: بیش از سه دهه است که از شهادت شهید مظلوم بهشتی و 72 تن از یارانش می‌گذرد اما نیاز است که اندیشه شهدای 7 تیر ترویج پیدا کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: ترور شخصیت‌های نظام توسط منافقین باعث ائتلاف نیروهای خط امام شد و هدف از برگزاری این مراسم‌ها زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره کسانی است که در صف اول انقلاب قرارگرفته‌اند و امروز افتخار ما در استان بوشهر و شهرستان دشتی شهیدان شهریاری و حیدری هستند.

وی تصریح کرد: یادواره شهدای 7 تیر در شهرستان دشتی یکشنبه هفته آینده رأس ساعت 21:30 دقیقه در جوار تربت پاک شهید میر بهزاد شهریاری در روستای بحیری برگزار می‌شود و سخنران این آیین آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها