مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: ماه رمضان و شب های قدر آن نزد خدا افضل از سایر ماه‌ها است روزهای و شبهای آن با فضیلت‌ترین شبها و ساعتهای ان بهترین ساعتها است.
کد خبر: ۸۵۳۰۴۸۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت الاسلام یعقوب یحیایی درمراسم افتتاحیه کلاس های قرآنی ماه مبارک رمضان که با حضور پاسداران و نیروهای وظیفه در نمازخانه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان برگزار شده بود ضمن بیان آیاتی از قرآن کریم در خصوص فضل و رحمت خداوند نسبت به بندگان خویش، گفت:خداوند تمامی گناهانی را که از روی سرکشی نباشد و از روی هوای نفس و فریب شیطان باشد، در صورتی که بندگانش توبه کنند، خواهد بخشید، زیرا خداوند فضل و رحمتش را نسبت به بندگان تعهد کرده است.
وی با بیان اینکه فضل خداوند نسبت به بندگان سه نوع است، افزود:خداوند متعال دارای فضل عام است که همه موجودات را شامل می شود، و همچنین فضل خاص که شامل همه موجودات و انسانها نمی شود، و فضل ویژه که مخصوص بندگان صالح خداوند مانند شهدا است.
یحیایی ادامه داد:اگر بخواهیم ماه مبارک رمضان را فضل خاص خداوند بنامیم، شب های قدر فضل ویژه پروردگار است که فرصتی است برای بازگشت دوباره.
وی با اشاره به اینکه ماه رمضان و شب های قدر از الطاف خداوند در زندگی ما است، اضافه کرد: در شب اول قدر تقدر ما رقم می خورد، در شب دوم ثبت می شود و در شب سوم سرنوشت ما امضاء می شود.
گفتنی است در این مراسم یکی از قاریان برجسته شهرستان با قرائت مجلسی خود مراسم را زینت نمود و همچنین گروه تواشیع نورالثقلین شهر برازجان کار زیبای خود را به اجرا کرد.
انتهای خبر

ارسال نظرات