خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بر تقویت برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه و مساجد این دو شهرستان در ماه مبارک رمضان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۳۰۴۷۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،‌ غلامرضا کاتب صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی برای تقویت فعالیت‌های ماه مبارک رمضان که در محل دفتر وی برگزار شد، گفت: انجام فعالیت‌های تربیتی و برنامه‌های باکیفیت فرهنگی در جوار بقاع متبرکه موجب رونق گرفتن آستان مقدس امامزادگان می‌شود.

وی در این نشست که با حضور ریاست و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان و برخی رؤسای ادارات شهرستان گرمسار برگزار شد، عنوان کرد: هر چه بر کیفیت برنامه‌های فرهنگی توجه کنیم نتایج بهتری حاصل می‌شود و جوانان و نوجوانان این مرزوبوم در مقابل آسیب‌های اجتماعی موجود، بیمه خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در ادامه گفت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های خوبی توسط نهادها و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان‌های گرمسار و آرادان تدارک دیده‌ شده است که امیدواریم مورد توجه و استقبال مردم و به‌ ویژه جوانان و نوجوانان قرار گیرد.

کاتب با اشاره به اجرای طرح جامع امامزادگان شهرستان گفت: با اجرای کامل طرح جامع امامزادگان و بقاع متبرکه و با توجه به نزدیکی شهرستان‌های گرمسار و آرادان به جاده اصلی تهران_مشهد امیدواریم شاهد افزایش قابل‌توجه میزان زائرین در بقاع متبرکه این دو شهرستان باشیم.

وي در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از برنامه‌های اجراشده توسط مجموعه اداره اوقاف شهرستان در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: طرح تربیت حافظان که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در حال اجراست، یکی از مصداق‌های عملی برنامه‌های فرهنگی تلقی می‌شود و موجب فراگیر شدن روح قرآن در جامعه اسلامی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها