جلسه ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضاییه در دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۰۴۳۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ; هر سال اول تا هفتم تیر ماه در تقویم با عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

این روزها مصادف است با شهادت شهید آیت الله بهشتی معمار دستگاه قضائی و 72 تن از یارانش که با نام این عزیزان مزین و ماندگار است.

براساس این گزارش؛ جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه در فرمانداری دهلران برگزار شد.

کیانوش برخی رییس دادگستری شهرستان دهلران با تبریک هفته قوه قضاییه به تمامی کارکنان و قضات اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد مشکلات متعدد در مسیر انقلاب، می پنداشت با ترور دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش می تواند نظام جمهوری اسلامی را متزلزل کند .

وی افزود: يكی از اصولی كه بايد در برنامه‌ريزی‌ها به آن توجه شود آشنا كردن مردم با احكام اجتماعی است و هفته قوه قضائيه بهترين فرصت برای اين كار است.

رییس دادگستری شهرستان دهلران با تشریح برنامه های هفته قوه قضاییه در دهلران ابراز نمود: همزمان با هفته قوه قضاییه ویژه برنامه هایی از جمله دیدار با خانواده شهدای قوه قضاییه، غباروبی مزار شهدای گمنام، دیدار کارکنان دادگستری شهرستان با امام جمعه، سخنرانی در نماز جمعه پیش از خطبه ها و بیان عملکرد این دستگاه به مردم را در دستور کار خود خواهیم داشت.

رییس دادگستری شهرستان دهلران تصریح کرد: همچنین از دیگر برنامه های دادگستری شهرستان ملاقات عمومی با مردم در ایام کاری هفته همه روزه از ساعت 12 و 30 دقیقه تا 13 و 45 دقیقه ظهر در محل دادگستری می باشد.

وی گفت: ارائه مشاوره حقوقی و قضایی رایگان توسط وکلا و سایر همکاران به افرادی که نیازمند به مشاوره هستند نیز ارائه خواهد شد.

امید علی سبزی فرماندار شهرستان دهلران نیز در این جلسه با تبریک هفته قوه قضاییه به کارکنان و قضات این قوه اظهار کرد: قوه قضاییه مأمن و جایگاهی است که مردم می توانند حقوق خود را از طریق این دستگاه عدل گستر پیگیری کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان، افزود: شهيد بهشتی دارای افكار والايی است كه بايد به آن توجه شده و در بين مردم اين تفكرات جاری و ساری شود.


ارسال نظرات