نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس در واکنش به برگزاری مراسم حماسه حضود در یزد گفت: هزینه‌ از بیت المال برای مراسم «حماسه حضور» قابل پیگیری است.
کد خبر: ۸۵۳۰۴۲۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با یزد رسا با اشاره به برگزاری جشن «حماسه حضور» در یزد اظهار داشت: واقعا پس از گذشت 2 سال از انتخابات 92 این جشن‌ها مناسبتی نداشت و معلوم نیست اصلا مناسبت آن برای چیست؟ زیرا اگر دولت‌ها بخواهند در هر برنامه‌ای مراسم و تجلیل بگیرند کاری ناصواب و بیهوده است.

محمد صالح جوکار افزود: امیدوارم هزینه‌های برگزاری چنین جشن‌هایی از بیت المال تأمین نشده باشد که اگر چنین باشد با وجود مشکلات عدیده‌ای که کشور و مردم با آن مواجه‌اند به هیچ عنوان کار درستی نیست و قابل پیگیری است که در این خصوص نیاز است که بررسی بیشتری صورت بگیرد تا زوایای این جشن آشکار شود.

گفتنی است مراسم دولت پایه حماسه حضور در سراسر کشور به مناسبت ریاست جمهوری دکتر روحانی برگزار شد که با حاشیه‌های زیادی نیز همراه بوده است. مراسم یادشده در یزد با بی اعتنایی و بی توجهی مردم برگزار شد که این عدم استقبال مردم برای برگزار کنندگان آن تبعاتی چون استعفا را در بر داشته است.(بیشتر بخوانید)

 

 

برگزاری این قبیل جشن‌ ها در حالی صورت می‌گیرد که با رجوع به حافظه سیاسی این سخن دکتر روحانی در تبلیغات انتخاباتی اش به خوبی به یاد می آید :« من به جوانان کشورم می‌گویم که اگر در انتخابات پیروز شوم علاقه‌ای به جشن گرفتن برای پیروزی ندارم ؛ بلکه برای شاغل بودن مردم و بهبود و ارتقای رفاه زندگی آنان و رفع غم از چهره کارگران، ایجاد محیطی باصفا و علمی در دانشگاه‌ها و قرار دادن ایران در جایگاه پرغرور در دنیا و در هم شکستن تحریم وایجاد روابط خوب با دنیا و افزایش صادرات غیر نفتی و ایجاد احساس رضایت در مردم جشن خواهم گرفت ».(دانلود فیلم)

ارسال نظرات