مظلومي با شكست از استقلال جدا شد. سؤال اين است او طي اين دو سال حداقل براي خودش چه كرده كه ديگر آن مظلومي شكست خورده نباشد. دلخوش كردن به يكسري نتايج قبلي بي‌ترديد نمي‌تواند به استقلالي كه دو فصل ناكام و بي‌جام را پشت سر گذاشته كمك كند.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۹۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، انتخاب پرويز مظلومي به عنوان سرمربي استقلال از آن دست اتفاقاتي بود كه تنها و تنها مي‌شود در فوتبال ايران سراغ آن را گرفت. مديران استقلال بعد از رديف كردن تعداد زيادي اسامي بزرگ و دهان پركن خارجي دست روي نام كسي گذاشتند كه طي دو سال گذشته خانه‌نشين بوده و تنها با حضور در مراسم‌هاي مختلف و بي‌ربط و باربط به ورزش سعي كرده خود را جلوي چشم نشان دهد. پرويز مظلومي از روزي كه از استقلال جدا شد كوچك‌ترين تلاشي براي به روز شدن انجام نداده، اين را مي‌توان از نوع نگاه او در همين ورود مجددش به استقلال متوجه شد.

مظلومي با انتخاب افرادي چون فرزاد مجيدي و آتيلا حجازي كه مثل خودش طي اين چند ساله بيشتر در فضاي مجازي به سر مي‌بردند تا دنياي فوتبال براي كادر فني استقلال، نشان داد كه برنامه خاصي براي آبي‌ها ندارد. از سوي ديگر او با به زبان آوردن نام بازيكناني چون نكونام، رحمتي و تيموريان و وعده حضور مجدد آنها در استقلال به هواداران ثابت كرد كه مي‌خواهد استقلال را به سال هاي قبل برگرداند والا حتي خوشبين‌ترين هوادار فوتبال و استقلال هم به خوبي مي‌داند نه كادر فني انتخاب شده از سوي او و نه اين نام‌هاي مطرح شده هيچ كدام دردي از استقلال دوا نمي‌كنند.
طبيعي بود كه مظلومي خانه‌نشين به راحتي پيشنهاد استقلالي‌ها را قبول كند. او حالا دلخوش به تاريخ و نتايج كسب شده در چهار دربي مي‌خواهد از استقلال تيمي بسازد كه نه پول دارد و نه بازيكن و حالا بايد به آن كادر فني را هم اضافه كرد اما در اين ميان بايد از افشارزاده به عنوان مديرعامل و اعضاي هيئت‌مديره آبي‌ها سؤال كرد كه چرا از بين تمام گزينه‌هاي مدنظر به پرويز مظلومي رسيده‌اند. به نظر مي‌رسد دور باطلي كه استقلال اسير آن شده، تمامي ندارد. دور باطلي كه از امير قلعه‌نويي شروع مي‌شود و به خود او ختم مي‌شود و ادامه پيدا مي‌كند.

مظلومي با شكست از استقلال جدا شد. سؤال اين است او طي اين دو سال حداقل براي خودش چه كرده كه ديگر آن مظلومي شكست خورده نباشد. دلخوش كردن به يكسري نتايج قبلي بي‌ترديد نمي‌تواند به استقلالي كه دو فصل ناكام و بي‌جام را پشت سر گذاشته كمك كند.

دلخوش كردن به بازيكناني كه قطعاً آمدن دوباره آنها به استقلال و تقابل‌شان با بازيكنان كنوني حاشيه‌ساز خواهد بود و بي‌ترديد كمكي به حال استقلال نمي‌كند و در نهايت دلخوش كردن به كادر فني و مربياني كه نفر اول آنها طي سال‌هاي گذشته ثابت كرده هيچ جايي بيشتر از چند ماه دوام نمي‌آورد و به او حتي نمي‌شود انتقاد كرد و نفرات بعدي آن نيز نه سررشته‌اي از مربيگري دارند و نه مدركي، دواي درد استقلال نيست. قطعاً نه مجيد صالح، نه فرزاد مجيدي و نه آتيلا حجازي هيچ كدام به درد استقلال نمي‌خورند. در نهايت بايد به وزارت ورزش رسيد كه به نظر مي‌رسد پروسه نابودي سرخابي‌هاي پايتخت را كم‌كم به مراحل پاياني خود نزديك مي‌كند. پرسپوليس كه سر و صاحب درستي ندارد و قطعاً تيمي كه تصميم‌گيرندگان اصلي آن عبدي و طاهري باشند، سرانجامش ته دره است و استقلال هم كه با بازگشت به عقب و پرويز مظلومي خانه‌نشين به طور حتم سرنوشتي بهتر از رقيب سنتي نخواهد داشت.
ارسال نظرات