خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین گفت: اگر انسان می خواهد به حیات طیبه برسد باید عمل صالح داشته باشد از کارش،زندگی اش لذت ببرد.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۸۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جلسه اخلاق کارکنان سپاه استان با اشاره به معنای واقعی ایمان بیان داشت: حقیقت ایمان جایگاه اصلی اش دل انسان می‌باشد، ایمان معنایش این است که همه اعضا و جوارح فریاد بزنند ایمان بطوریکه ایمان در قلب اسنان قرار گیرد.

وی گفت: عمل صالح در حیات طیبه تبلور پیدا می کند اگر انسان می خواهد به حیات طیبه برسد باید عمل صالح داشته باشد از کارش،زندگی اش لذت ببرد،عمل صالح است که زندگی را برای انسانها با معنا می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهار داشت: عمل صالح رابطه نزديکی با ايمان دارد چرا که ایمان و عمل صالح انسان را به حیات طیبه می‌رساند.

حجت الاسلام معبودی در ادامه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: باید انسان‌ها همدیگر را به امر معروف و نهی از منکر دعوت کنند، اگر جامعه دارای اهل امر به معروف و نهی از منکر  نباشد جامعه در خسران است.

این مقام مسئول افزود: اگر کسی بی تفاوت باشد نسبت به این فریضه ها جامعه دچار ویروس خواهد شد چرا که در جامعه این همه معروفها زیر پا گذاشته می شود و ما احساسی نداریم و یا این همه منکرها در جامعه رواج پیدا می کند ما نسبت به آنها بی تفاوت هستیم.

وی با بیان اینکه ایمان عظمت امر به معروف و نهی از منکر را نشان می‌دهد،خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی ازمنکر در سطع جامعه مهم می‌باشد و امر به معروف و نهی از منكر، اساس سایر فرایض الهی است و اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه‌ای اقامه نشود بقیه فریضه‌ها اجرا نمی شود.

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها