خبرهای داغ:
به مناسبت ماه مبارک رمضان و گسترش انس با قرآن کریم، طرح ختم قرآن کریم ویژه نخبگان و اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۷۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

زهره الهام‌جو، رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این ماه با هدف گسترش انس با قرآن کریم، طرح ختم یک هزار دوره قرآن مجید را در سراسر کشور برگزار می‌کند.

وی افزود: این طرح توسط نخبگان شاهد و ایثارگر، اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر و کارکنان بنیاد به همراه خانواده‌های آنها برگزار می‌شود.

الهام‌جو با اشاره به اینکه مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طرح یاد شده را برگزار می‌کند، گفت: متقاضیان می‌توانند با شماره 33221292 تماس حاصل نموده و در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند متقاضی ختم 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم باشند، افزود: در پایان اجرای طرح، 3 نفر به قید قرعه از افراد شرکت‌کننده در ختم هر 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم انتخاب و به مرکز دانش پژوهان معرفی می‌شود تا هدایایی به آنها تقدیم شود.

وی با اشاره به نحوه اطلاع‌رسانی برگزاری طرح ختم قرآن کریم گفت: از طریق ارسال پیامک به نخبگان و اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر و کارکنان بنیاد، نصب پوستر در بنیادهای استان و ارسال پیام از طریق سامانه پیام‌رسان به پرسنل بنیاد، اطلاع‌رسانی شده، تا در این طرح شرکت کنند.

 

 

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها