رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: با تک‌نرخی شدن سوخت، تاکسیران‌ها با ۷۸ تا ۱۸۰هزار تومان کاهش درآمد در ماه روبه‌رو شدند.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۵۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، اقبال شاکری با اشاره به جلسه مشترک کمیسیون عمران شورای شهر تهران با رئیس سازمان تاکسیرانی درباره حذف سهمیه سوخت تاکسیران‌ها، اظهار داشت: بررسی‌های جامعی در این جلسه صورت گرفت و توافق همه بر این بود که کاهش درآمدی برای تاکسیران‌ها رخ داده، این کاهش درآمد به‌اندازه‌ای نیست که نیازمند افزایش نرخ کرایه تاکسی در شرایط فعلی باشد.

وی با ابراز اینکه در عین حال کمیسیون عمران شورا اعلام آمادگی کرد که در سال آینده یا درصورت نیاز، اقدامات حمایتی برای تاکسیران‌ها را انجام دهد، ادامه داد: در پی حذف سهمیه سوخت تاکسیران‌ها، تاکسی‌های دوگانه‌سوز 2هزار و 600 تومان و تاکسی‌های یگانه‌سوز روزانه 6هزار تومان کاهش درآمد داشته‌اند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تصریح کرد: به‌بیان دیگر تاکسی‌های دوگانه‌سوز حدود 4 درصد و تاکسی‌های یگانه‌سوز حدود 7 درصد کاهش درآمد در راستای حذف سهمیه سوخت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نظر عمومی افراد این بود که تک‌نرخی شدن سوخت برای کشور اقدام مناسبی بود، اما زمان و نحوه اعلام آن به‌جا نبوده و باعث فشار و تورم روانی بر جامعه شده است، البته مسئولان دولتی باید حمایت‌هایی از حمل و نقل عمومی به‌ویژه در معوقات حوزه اتوبوسرانی و مترو داشته باشد.

ارسال نظرات