با حضور مسئولان افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۳۰۳۲۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ این مراسم که با همت روابط عمومی و عقیدتی سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام تیموری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود با تبیین و توجیه برنامه های اجرایی عقیدتی و سیاسی و تبلیغات در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد 1-تفسیر سوره تغابن 2-تجوید و روخوانی 3-برگزاری محفل انس با قرآن 4-تجوید روانخوانی برای کارکنان پایور وظیفه .

تیموری با اشاره به فضیلت ماه رمضان گفت: ماه رمضان ماه شناخت خود بوده و تلاش کنیم رحمت خداوند شامل حال ما شود.برای اینکه بهتر از فیوضات این ماه بهره مند شویم می بایست اول جایگاه و ارزش این ماه را بشناسیم .

وی در ادامه افزود :بر اساس روایات و آموزه های دینی راجع به ارزش این ماه در کتاب خصال شیخ صدوق پیامبر (ص)می فرمایند:هدیه پنجگانه خداوند بر روزه داران در ماه مبارک رمضان 1-نظر و رحمت خدا بر روزه داران از روی فکر و عقل 2-بوی بد دهانشان از بوی مشک خوشبو تر است3-تمام گناهان را می بخشد 4-فرشتگان در شبانه روز برای او استغفار می کنند 5-خداوند به بهشت و فرشتگان می فرماید خودتان را برای میزبانی آماده کنید.و برای اینکه مغفرت و غفران الهی شامل حال بندگان روزه دار گردد می بایست 1-زبان خود را کنترل کند2-مراعات حیا 3-آبروی دوست 4-صله رحم و... داشته باشد .

در پایان مراسم کارکنان حسینیه سرداران شهید را غبار روبی نمودند.

ارسال نظرات