مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم برنامه های ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۱۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
حجت الاسلام احدی اظهار داشت:حلول ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا را به همه مومنان واقعی تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند به همه ما توفیق عنایت فرماید تا از فیوضات این ماه پر برکت بهره مند شویم و بتوانیم بر نفس خود غلبه پیدا کرده و خود را برای قرب الهی آماده سازیم.

وی ادامه داد: این مهمانی آدب و شرایطی دارد که حضرت رسول مکرم اسلام (ص) قبل از ماه مبارک رمضان یک اعلان و آماده باش عمومی می داد که به خطبه شعبانیه معروف است که در آن خطبه آداب و شرایط این مهمانی را متذکر می شد فلذا لازم است هر روزه داری این خطبه شعبانیه را سر لوحه کار خود قرار دهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم ادامه داد این ماه ماهی است که بیش از صد نام برای او از جمله توبه و انابه شمرده اند،که بهترین نام مهمانی خداست.

علت نامگذاری ماه رمضان به این نام این است که رمضان برگرفته از( رمض)یعنی سوزاننده گرفته شده لذا رمضان را رمضان گویند چون انسان می تواند در این ماه پر خیر و برکت گناهان خویش را بسوزاند و پاک شود.

اهم برنامه های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه طارم به شرح ذیل می باشد.

روزهای شنبه،دوشنبه،چهارشنبه تفسیر سوره تغابن برای پایوران و روزهای یکشنبه و سه شنبه کلاس اخلاق برای پایوران و سربازان و روز های پنجشنبه محفل انس با قرآن کریم اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات