خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از مراحل نهایی عملیات عمرانی بهسازی مرکز بازپروری معتادان واقع در حاشیه این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۱۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف در جریان بازدید از روند عملیات عمرانی پروژه بازسازی مرکز بازپروری شفق با بیان این مطلب گفت: در راستای تامین زیرساخت های لازم در شهر تهران ویژه نگهداری و ترک اعتیاد معتادان، بهسازی مرکز بازپروری شفق در دستور کار شهرداری منطقه 20 قرار گرفت که عملیات عمرانی این پروژه در مراحل نهایی است.

کتانباف مساحت مرکز بازپروری شفق را 40 هزار مترمربع برشمرد و افزود: ساختمان قرنطینه با متراژ 600 مترمربع، ساختمان اصلی با متراژ 4 هزار و 500 مترمربع، ساختمان سم زدائی آزمایشگاه با متراژ 600 مترمربع، واحد تقسیم معتادان با متراژ 200 مترمربع، ساختمان مدیریت با متراژ 450 مترمربع و محوطه ای با متراژ 33 هزار و 650 مترمربعی از قسمت های مختلف این مرکز است که مورد بازسازی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این مرکز حدود یک هزار نفر ظرفیت دارد که برای ساماندهی و درمان معتادان شهر تهران در حال آماده سازی است.

شهردار منطقه 20 اقدامات مدیریت شهری در راستای رفع آسیب های اجتماعی شهری را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: مدیریت شهری منطقه 20 با فعالیت عوامل مددکار شهر در نقاط بی دفاع شهری و به ویژه فضاهای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آسیب های اجتماعی احتمالی را به خوبی مهار کرده است.

ارسال نظرات