خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج خاتم الانبیا(ص) شاهرود:
فرمانده حوزه بسیج خاتم الانبیا(ص) شاهرود با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدا و تکریم و تفقد از یادگاران شهدا تکلیف است، گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده یک ضرورت است.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۰۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،فرمانده حوزه بسیج خاتم الانبیا(ص) به اتفاق فرمانده و شورای پایگاه تازه تاسیس کمیل مسجد فاطمیه شاهرود با خانواده شهید محمدرضا سلمانی دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود با گرامیداشت یادوخاطره شهدا و ایثارگری و صبر خانواده شهدا گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و این همه سربلندی و اقتدار را مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان هستیم.

حسین ابوذری افزود: تجلیل از خانواده شهدا و تکریم و تفقد از شما یادگاران شهدا یک تکلیف و وظیفه است که باید انجام شود و تلاش ما در پایگاه های بسیج این است که نسل نوجوان و جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و ارتباط بین خانواده شهدا و بسیج را مستحکم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز تفکر ایثار و شهادت سبب ایجاد خون تازه در جامعه و ایجاد شور و شعور و بالندگی و اقتدار می شود و تشییع شهدای غواص این را به وضوح برای همگان آشکار نمود و ثابت کرد مردم به شهدا و ایثارگری آنان احترام و ارزش والایی قائل هستند.

در این دیدار پدر شهید محمدرضا سلمانی به بیان خاطراتی از شهید پرداخت و گفت: شهید عاشق امام و خدمت به مردم بود و در همین راه مقدس نیز جان خود را فدا نمود.

میرزا سلمانی با اشاره به تاکیدات شهید در حرکت در خط امام و ولایت افزود: شهید در سخنان و وصیت نامه خود بر حرکت در مسیر ولایت و حفظ نظام اسلامی تاکید دارد و همه را توصیه به تقوا و کمک برای سربلندی نظام اسلامی می کند.

در این دیدار هدیه ای به رسم یادبود از طرف پایگاه بسیج کمیل به این خانواده شهید اهدا شد.

خاطر نشان می شود شهید محمدرضا سلمانی از شهدای پاسدار دانش آموز است که در سال 43 به دنیا آمد و در حالی که 20 سال بیشتر عمر نداشت و دانش آموز سال دوم متوسطه هنرستان شهید باهنر شاهرود بود در 26 اسفندماه سال 63 در منطقه شرق دجله با تیر مستقیم دشمن به شهادت رسید و در جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها