خبرهای داغ:
شاه امیریان
مشاور ارشد استاندار فارس:
مشاور ارشد استاندار فارس شایعه استعفای استاندار که بوسیله افرادی و با اهدافی خاصی طی هفته های اخیر در فضای مجازی و محافل استانی براه انداخته شده را تکذیب و گفت : استاندار طی یک ماه آینده نیز با اهالی رسانه نشست مطبوعاتی برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۳۰۳۰۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سید محمود موسوی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این موضوع افزود:این قبیل شایعات مخرب بوسیله کسانی در جامعه مطرح می شود که خط قرمزشان گرفتن پست های مدیرکلی بوده و زمانی که به پست دست نمی یابند از سر ناچاری راه تخریب را در پیش می گیرند.

وی با اشاره به اینکه طی هفته های اخیر دامنه این شایعات در استان قوت گرفته اظهار داشت :تخریب کنندگان باید آگاه باشند که استاندار استعفا نمی دهد.

موسوی در پاسخ به لغو کنفرانس های خبری استاندار در هفته های اخیر گفت: این تاخیرها امری عادی است بزودی و طی یک ماه آینده نشست خبری استاندار فارس برگزار خواهد شد.

مشاور عالی استاندار با بیان این مطلب که هر چند فضای مجازی و بیشتر از آن فضای غیرمجازی این روزها به بازار شایعات رفتن استاندار و یا استعفای وی دامن می زنند تصریح کرد: ولی استاندار همچنان کار خود را با قوت ادامه خواهد داد.

موسوی به ریشه شایعات شکل گرفته علیه مدیریت ارشد استان اشاره و افزود: برخی افراد در استان پس از اعمال فشار به استاندار فارس مبنی بر تغییر برخی مدیران یا انتخاب افراد مورد نظرشان که نه منطقی و نه قانونی بود، در اردوگاه خاصی اقدام به داغ کردن تنور شایعه کرده اند.

براساس این گزارش طی هفته های اخیر برخی سایت و شبکه های اجتماعی شایعاتی را دال بر استعفای استاندار و یا برکناری برخی معاونین استانداری منتشر کرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها