خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان خبر داد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از انهدام 23 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان همدان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۴۱ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.
کد خبر: ۸۵۳۰۲۹۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هادی قزوینه‌ای امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف 841 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: از این میزان کشفیات مواد مخدر در امسال 629 کیلوگرم مربوط به ماده‌مخدر از نوع تریاک بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان تصریح کرد: از ابتدای امسال 49 کیلوگرم هروئین و کراک کشف شده که میزان کشفیات این دو ماده مخدر در استان همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 108 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: امسال میزان کشفیات ماده مخدر شیشه یک‌هزار و 330 گرم بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک‌هزار درصد رشد داشته است و همچنین امسال 500 گرم حشیش در استان همدان کشف شده است.

قزوینه‌ای بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال 2 هزار و 358 نفر از تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد رشد داشته است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 978 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر در استان همدان دستگیر شدند چراکه یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر برخورد قاطع با خرده‌فروشان این مواد است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان عنوان کرد: همچنین امسال 704 معتاد متجاهر از سطح شهرها جمع‌آوری و به مراکز ماده 15 و 16 ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی از انهدام 23 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان همدان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 194 طرح پاکسازی مناطق آلوده و 132 مورد طرح کنترل محورهای مواصلاتی در استان همدان انجام شده است.

قزوینه‌ای افزود: از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 183 عملیات استانی و فرا استانی در راستای مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان همدان اجرا شده است و در این عملیات‌ها 51 دستگاه خودرو، 6 دستگاه موتورسیکلت و پنج قبضه سلاح از قاچاقچیان توقیف شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات