مردم با حضورشان در مراسم استقبال از شهدا نشان دادندکه دست ملت‌ بسته نمی‌شود و همچنان بر آرمان‌های خویش پایبند بوده و با همدلی و همزبانی ملت و دولت بر فشارهای اقتصادی غلبه می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۳۰۱۰۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
حجت‌الاسلام عبدالمجید مجدی‌زاده صبح امروز در دیدار با یکی از خانواده‌های شهداء این شهرستان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان آحاد جامعه اظهار داشت: پیمودن راه شهداء را بایستی در طول زندگی شخصی و مسئولیتی خویش و در رأس برنامه‌های خود قرار دهیم.

وی افزود: یاد و خاطره شهداء هرگز فراموش نمی‌شود و مردم ولایت‌مدار و بصیر ایران همیشه قدردان و پاسدار خون شهداء هستند و این مهم را در حضور گسترده خود در مراسم استقبال از شهداء غواص به اثبات رسانند و نشان دادند که به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل پایبند بوده و در برابر دشمنان نظام اسلامی تن به ذلت نمی‌دهند.

امام جمعه خنداب تصریح کرد: حضور حماسی ملت ایران در مراسم تشییع شهداء نشان از همدلی و همزبانی و درک عمیق مردم این مرز و بوم از مفاهیم اسلام ناب و ارزش‌های انقلاب اسلامی داشت و به دنیا فهماند که ملت ایران از حقوق به حق خویش کوتاه نیامده و در برابر آنان می‌ایستند.

حجت‌الاسلام مجدی‌زاده با اشاره به آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ غنی ایثار و شهادت گفت: این فرهنگ غنی بایستی در جامعه پررنگ‌تر از گذشته شود تا بتوانیم جوانان امروز را که در تیر رس هجمه‌های فرهنگی دشمن هستند و حوادث جنگ را ندیده‌اند را با این فرهنگ و تفکر آشنا سازیم.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت با وجود مردم عجین شده و هیچ چیز نمی‌تواند میان ملت و این فرهنگ جدایی بیندازد و ماه رمضان بهترین فرصت برای نهادینه‌سازی این فضائل نیک بوده که وحدت و انسجام مردمی را تقویت می‌بخشد.

امام جمعه خنداب تصریح کرد: موفقیت‌هایی را که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به‌دست آورده محصول ایثار و شهادت ایثارگران این سرزمین بوده و بایستی قدردان جانفشانی آنان باشیم و پیرو راه آنان، شهدایی که با اراده ایمان پیام ولی زمان خویش را لبیک گفتند و به مقابله با دشمنان اسلام پرداختند.

حجت‌الاسلام مجدی‌زاده با اشاره به زیاده‌خواهی‌های دولت آمریکا در مذاکرات گفت: آمریکا به دنبال منزوی کردن ایرن هستند ولی مردم با حضورشان در مراسم استقبال از شهدا نشان دادندکه دست ملت‌ بسته نمی‌شود و همچنان بر آرمان‌های خویش پایبند بوده و با همدلی و همزبانی بر فشارهای اقتصادی غلبه و تن به ذلت دشمنان نمی‌دهند.

ارسال نظرات