خبرهای داغ:
جلسه اخلاق با حضور کارکنان پایور و وظیفه در محل نماز خانه ناحیه برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۳۰۰۷۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه شهر آشخانه ضمن تبریک ماه بندگی گفت: ماه رمضان ماه خداى عزوجل مى باشد، و آن ماهى است كه خداوند كارهاى نیك را در آن دو چندان می كند و بدی‌ها را در آن محو می سازد، ماه بركت ، بازگشت ، ماه توبه ، ماه آمرزش ، ماه آزادى از آتش دوزخ ، و كامیاب شدن به بهشت است.

وی افزود: در این ماه از هر حرامى خوددارى كنید، و تلاوت قرآن را زیاد كنید. و حاجات خود را بخواهید، و به یاد پروردگار باشید، و ماه رمضان نزد شما نباید همانند ماه‌هاى دیگر باشد، چرا كه براى این ماه در پیشگاه خداوند حرمت و برترى بر دیگر ماه‌ ها است.

وی بیان کرد: نیكى ها در ماه رمضان پذیرفته ، و بدیها در آن آمرزیده است ، كسى كه در ماه رمضان آیه اى از كتاب خداوند بخواند همانند كسى است كه در ماههاى دیگر قرآن را ختم كرده و كسى كه در این ماه به مؤمنى كمك می كند، خداى تعالى در هنگام عبور بر صراط كمكش كند در آن روزى كه گام‌ها بلغزد، و كسى كه خشمش را در این ماه فرو برد خداوند خشمش را در روز قیامت از او باز دارد.

وی افزود: كسى كه درمانده و ستمدیده اى را کمک نماید ، خدایش در دنیا بر دشمنانش پیروز کند، و در روز قیامت نیز هنگام حساب و در كنار میزان یاریش كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها