معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن تجارت استان خبر داد؛
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به طرح‌های حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان گفت: جهاد کشاورزی برای جلوگیری از التهاب بازار، تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش آن‌ها، اقلامی تهیه و به بازار تزریق کرده است.
کد خبر: ۸۵۳۰۰۲۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اظهار کرد: برای نظارت بر بازار، طرحی به نام ضیافت با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به اجرا درمی‌آید.

مسعود زارع گفت: سازمان صنعت معدن و تجارت با همکاری و اقدامات اتاق‌های اصناف نظارت بر طرح ضیافت را بر عهده دارند.

وی افزود: بازرسان با هماهنگی با شعبات تعزیرات استان بر قیمت کالاهای پروتئینی، حبوبات و شیرینی و کالاهای اساسی و ضروری پر مصرف ایام ماه مبارک رمضان در بازار خواهند دارند.

زارع ادامه داد: با توجه به رکودی که امسال بر بازار حکم فرماست  بنظر نمی‌رسد افزایش قیمتی داشته باشیم با این وجود تمهیدات لازم اندیشیده شده است.


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  در تشریح اقدامات دیگر در خصوص طرح‌های حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان گفت: جهاد کشاورزی برای جلوگیری از التهاب بازار، تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش آن‌ها، اقلامی تهیه و به بازار تزریق کرده است.

زارع اعلام کرد: افراد حقیقی چنانچه نذورات و تقاضای زیادی داشته باشند می‌توانند به اداره کل غله و پشتوانی امور دام استان مراجعه کنند و اقلام مورد درخواست خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: این اقلام شامل دو نوع برنج خارجی هندی و اروگوئه، مرغ منجمد و چند نوع گوشت گوساله منجمد خارجی است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  قیمت مصرف‌کننده مرغ منجمد را 5500 تومان، برنج هندی 3400 تومان، برنج اروگوئه 2550 تومان و گوشت گوساله را بسته به نوع آن از 21 هزار تومان تا 21 هزار و 700 تومان اعلام کرد.

زارع محل عرضه این اقلام را در فروشگاه‌های بزرگ، تعاونی‌های کارگری و کارمندی و دو محل نمایشگاهی واقع در اکرمیه و بلوار دانشجو اعلام کرد.

وی با اشاره به وضعیت رکودی بازار اظهار داشت: افزایش قیمتی در کالاها نداشته ایم و با هماهنگی مقرر شده  اتحادیه قصاب‌ها  گوشت را به حداقل قیمت، 27 هزار تومان عرضه کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد: قیمت مرغ گرم از 5850 تومان تا 6250 تومان نوسان دارد.

زارع ادامه داد: هر کیلو زولبیا، بامیه و گوش فیل ممتاز 14هزار و 950 تومان، درجه یک 9هزار و 750 تومان و مرغوب 7هزار و 400 تومان است که باید در هر یک کیلوگرم این شیرینی 750 گرم گوش فیل و زولبیا و 250 گرم بامیه باشد.

وی به مردم توصیه کرد: چناچه شاهد گران‌فروشی، تقلب، کم فروشی و مشکل کیفیتی هستند و با بررسی به نتیجه نرسیدند از طریق سامانه تلفنی 124 موارد مورد نظرشان را گزارش دهند تا از طریق کارشناسان مربوطه بررسی شود و از طریق همین سامانه نیز پیگیر گزارش خود باشند.

منبع:یزدآوا


ارسال نظرات