جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر استان یزد خبر داد
جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به کشف ۲۲ تن مواد مخدر در استان یزد گفت: در جریان این کشف‌ها، بیش از ۵ هزار قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۵۲۹۹۷۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا در نشست خبری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد اظهار داشت: در سال گذشته 22 تن انواع مواد مخدر در استان یزد کشف شد که نسبت به زمان مشابه در سال قبل از آن 26 درصد افزایش داشته است.


به گزارش تسنیم،جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد گفت: نیروی انتظامی استان یزد در سال گذشته 5 هزار و 234 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر را دستگیر کرده که این آمار نسبت به سال 92 بیش از 4 درصد افزایش داشته است.


وی با اشاره به توقیف 353 دستگاه انواع اتومبیل از قاچاقچیان مواد مخدر در استان یزد افزود: نیروی انتظامی استان یزد بیش از 13 تن از محموله‌های کشف شده مواد مخدر را با اقدامات اطلاعاتی و 8 تن دیگر را با عملیات‌های انتظامی کشف و ضبط کرده است.


ستوده‌نیا تصریح کرد: از آمار کل مواد مخدر کشف شده در استان یزد، بیش از 21 تن قبل از ورود به شهر و 765 کیلو گرم در سطح شهر کشف شده است.


وی بیان با اشاره به اهمیت دقت و کنترل عمل مستمر در ایستگاه‌های ایست و بازرسی اظهار داشت: 39 درصد از کشفیات نیروی انتظامی استان یزد در ایستگاه‌های ایست و بازرسی و 6  تن توسط درگیری‌های مسلحانه با قاچاقچیان ضبط شده است.


جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتطامی استان یزد با اشاره به افزایش 6 درصدی پرونده‌های مواد مخدر در استان یزد تصریح کرد: بیش از 3 هزار و 500 کیلوگرم از مواد مخدر استان یزد توسط طرح‌های پاک‌سازی فرماندهی انتظامی استان کشف شده است.


وی با اشاره به اجرای 104 مرحله طرح مختلف در ستاد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان یزد ادامه داد: در این ستاد 53 مرحله طرح کنترلی، 47 مرحله طرح پاکسازی و 4 مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شده است.
انتهای پیام/ ب



ارسال نظرات