حجت الاسلام نقویان خطاب به دولتمردان گفت: امروز دغدغه اصلی کشور توافق با 1+ 5 نیست چرا که رهبری در این کشور کشتی انقلاب را هدایت می کند که مانند شیر در برابر مستکبران ایستاده و به خوبی می داند چه می کند.
کد خبر: ۸۵۲۹۹۶۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛به نقل از یزد امــروز، حجت الاسلام ناصر نقویان درجمع روزه داران یزدی در مسجد روضه محمدیه با اشاره به نامه سی و یکم امیرالمومنین خطاب به فرزندش گفت: یکی از اهداف حضرت علی (ع) از نامه نگاری با فرزندش امام حسن(ع) آمورش روش های تربیتی به مردم عالم و به ویژه شیعیان است.


حجت الاسلام نقویان ادامه داد: نگارش نامه و استفاده از جملات و کلمات در یک نوشته به قدری اهمیت دارد که امروز بر سر نوع نگارش کلمات در توافق نامه ایران و 1+5 اختلاف  وجود دارد.


وی با اشاره به تفاوت فکشیت ارائه شده از سوی آمریکائی ها با توافقات صورت گرفته از سوی مقامات ایرانی گفت: معمولاً هر چیزی که روی کاغذ نوشته می شود سند نامیده شده و ماندگار خواهد شد والا اگر شما ساعت ها سخنرانی کنید با همه امکاناتی که امروز وجود دارد نظیر دوربین های فیلمبرداری ، دستگاه های ضبط صدا ، سی دی و غیره  سند محسوب نشده  و اصلاً تا چیزی روی کاغذ نوشته نشود ارزشی ندارد.


نقویان درادامه به علت رسالت پیامبر در کشورعربستان که در آن زمان  وحشی ترین و پست ترین مردم را دارا بود اشاره کرد و افزود: برگزیده شدن پیامبر در بین چنین مردمانی گواه این مطلب است  که برای انجام وظیفه  نباید منتظر فراهم شدن شرایط بود.

 

نقویان دنیا طلبی را آفت امروز جامعه بشری دانست وگفت: دوستی با حرص و آز بسیار خطرناک بوده و می تواند انسان را به قهقرا ببرد و این  برخی این حرص و آز را  در تشییع جنازه 175شهید نیزنشان دادند.


وی با اشاره به تشییع با شکوه شهدای اخیراظهار داشت: برخی در تشییع جنازه شهدا به خاطر خود شهدا حضور پیدا نمی کنند و تنها هدفشان دست تکان دادن برای دیگران است.


نقویان در بخشی دیگر از سخنانش با ابراز نگرانی از وضعیت سلامت زنان کشور گفت: آمارها نشان می دهد تنها 10درصد زنان کشور ورزش می کنند در حالی که  آمار ورزش زنان در برخی کشورها 100درصد بوده  و وظیفه دولت و خیرین کشور در زمینه ساخت ورزشگاه برای  بانوان بسیار سنگین است.


وی خطاب به دولتمردان گفت: امروز دغدغه اصلی  کشور توافق با 1+ 5 نیست چرا که رهبری در این کشور کشتی انقلاب را هدایت می کند که مانند شیر در برابر مستکبران ایستاده  و به خوبی می داند چه می کند! بلکه نگرانی امروز شما باید رشد اعتیاد در بین دختران وزنان جامعه و افرایش زنان معتاد کارتن خواب باشد.
 

انتهای پیام/س

ارسال نظرات