دو نمایش رادیویی «چشم بسته با تریل ۴۰۰» و «چمران یاخچی اوغلان» ویژه شهادت دکتر مصطفی چمران یکشنبه ۳۱ خردادماه، روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.
کد خبر: ۸۵۲۹۹۲۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، نمایش رادیویی «چشم بسته با تریل 400» را جواد تبخ جاوید نوشته و روایت موتورسواری است که در جبهه با شهید چمران آشنا می‌شود و شاهد شهادت اوست.

این نمایش رادیویی به کارگردانی حمید منوچهری و با هنرمندی مجید حمزه، اکبر ملایی، مهدی گیاهی، محمودرضا قدیریان، محمد یگانه و محمدرضا قلمبر یکشنبه 31 خردادماه ساعت 11:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

همچنین نمایش «چمران یاخچی اوغلان» نوشته علیرضا حنیفی درباره آزادی سوسنگرد از دست دشمن بعثی به فرماندهی دکتر چمران است، که فردا یکشنبه 31 خردادماه، ساعت 17 روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت.

در این نمایش رادیویی بازیگرانی چون مهدی نمینی‌مقدم، ایوب آقاخانی، محمد آقامحمدی، امیر منوچهری، مهرداد مهماندوست و احمد گنجی در نقش شهید دکتر مصطفی چمران به ایفای نقش می‌پردازند و کارگردانی آن را فریدون محرابی بر عهده دارد.

این آثار به تهیه‌کنندگی عذرا وکیلی و مهتاب امینی، صدابرداری علی حاجی‌نوروزی، و افکتوری محمدرضا قبادی‌فر در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است.

ارسال نظرات