خبرهای داغ:
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو همدان:
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو همدان گفت: 70 پایگاه ورزشی در فصل تابستان میزبان دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۵۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس بهاری با بیان اینکه آموزش و پرورش ظرفیت بسیار بالایی در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان دارد، اظهار داشت: در مجموع ۷۰ کلاس رشته ورزشی در این سالن ها ارائه می شود که این رشته ها شامل فوتبال، هندبال، والیبال، بسکتبال، ژیمناستیک، بدنسازی، کاراته، کشتی و غیره است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش ناحیه دو برنامه هایی شامل برنامه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، مرمت و بازسازی و غیره را برای ایام تابستان پیش بینی کرده است، افزود: تعداد پایگاه های پیش بینی شده به تفکیک جنسیت شامل ۱۲ پایگاه پسرانه و ۱۴ پایگاه دخترانه است که در ایام تابستان فعالیت می کند.
بهاری تصریح کرد: در حوزه تربیت بدنی هفت سالن ورزشی شامل سالن شهدای هفتم تیر با ۲۰ کلاس رشته، سالن شهید مقصودی با ۱۰ کلاس رشته و سالن تختی با ۱۲ کلاس رشته در ایام تابستان پذیرای دانش آموزان خواهند بود .
این مسئول ادامه داد: سالن اکباتان با هشت کلاس رشته، سالن دبیرستان فرشچیان با شش کلاس رشته، سالن دبیرستان رحمان با هشت کلاس رشته و سالن دبیرستان حضرت مهدی نیز با هشت کلاس رشته را دیگر سالن های ورزشی آموزش و پرورش ناحیه دو همدان اعلام کرد که در ایام تابستان فعالیت می کنند.
وی همچنین به کانون پورمیدانی اشاره کرد و افزود: این کانون با ظرفیت 6 کلاس، یک سالن اجتماعات و ظرفیت پذیرش ۲۰۰ نفر در رشته حفظ، قرائت و رشته های فرهنگی و هنری پذیرای دانش آموزان به منظور پر کردن اوقات فراغتشان خواهد بود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو همدان همچنین به برگزاری کلاس های تقویتی به شکل متمرکز در دو دبیرستان حجه فروش ویژه دختران و دبیرستان علویان ویژه پسران اشاره و خاطرنشان کرد: این دو دبیرستان به شکل متمرکز اماده پذیرش دانش آموزان است.
عباس بهاری یادآورشد: بر اساس پیش بینی های امیدواریم ثبت نام کنندگان در پایگاه های اوقات فراغت درتابستان سال جاری در مقایسه با تابستان پارسال افزایش۱۰ درصدی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات