خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه قهاوند خبر داد

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 20 پایگاه بسیج قهاوند

مسئول تعلیم و تربیت مرکز مقاومت قهاوند از برگزاری طرح جوانه های صالحین در 20 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان قهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۵۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قهاوند،حجت الاسلام بهزاد یوسفی قهاوند از برگزاری طرح جوانه های صالحین در 20 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان قهاوند خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها در سه بخش، برنامه‌هایی برای تشکیل و تقویت حلقات، برنامه‌های درون حلقات و برنامه‌های عمومی پایگاه برای نقش‌آفرینی حلقات صالحین در قالب و موضوعات مختلف اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه گسترش، تعمیق و نقش‌آفرینی هر چه بیشتر شجره طیبه صالحین به عنوان رکن اصلی برنامه جامعه‌سازی اسلامی بسیج به عنوان پیامد اجرای این برنامه‌ها مورد انتظار است، آموزش قرآن، نماز و سبک زندگی اسلامی را به عنوان محورهای اصلی فعالیتهای جوانه های صالحین برشمرد.

مسئول تعلیم و تربیت مرکز مقاومت قهاوند با بیان اینکه اجرای این طرح در تقویت و تعالی حلقه های صالحین و فراهم ساختن زمینه های جذب جوانان ونوجوانان به بسیج کمک خواهد کرد، افزود: استفاده مطلوب از فرصت ایام تابستان، حفظ و انسجام حلقه های تربیتی صالحین و ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی در بین بسیجیان از اهداف برگزاری این طرح می باشد.

وی به کلاسهای متنوع برنامه ریزی شده در این طرح اشاره کرد و افزود:کلاسهای قرآن، ورزشی، علمی، نماز و احکام، سبک زندگی اسلامی و کلاسهای فرهنگی هنری از جمله این طرح است.

یوسفی گفت: این طرح با هدف ارتقا، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات