خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 175 شهید غواص خط‌شکن؛
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 175 شهید غواص خط‌شکن73 نفر از ووشوکاران ملایری در وزن‌های مختلف باهم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۵۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مهدی رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات ووشو در ملایر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 175 شهید غواص خط‌شکن یک دوره مسابقه چندجانبه ووشو توسط اداره ورزش و جوانان ملایر و زیر نظر هیئت روستایی عشایری ملایر برگزار شد.

وی گفت: نظام ما همواره مدیون شهدا و خون شهدا بوده و شهدای غواص با حضور خود در کشور پیام استقامت و صبر را به ما آموختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: شهدا باهدف دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ایران به کارزار جنگ رفتند و شهید شدند و اکنون نوبت ماست که از این انقلاب دفاع کنیم.

وی افزود: این مسابقات با حضور دو تیم از ملایر، تیم روستای کلیل آباد و تیم روستای سید شهاب سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در خانه ووشو ملایر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: 73 نفر از ووشوکاران ملایری در این مسابقات در وزن‌های مختلف باهم به رقابت پرداختند و در پایان تیم ملایر به مقام نخست این مسابقات دست‌یافت.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان در وزن‌های 20- عباس فرهادی ، 22- مهدی فرهادی ، 24- علی‌اصغر جانملکی ، 26- محمد نیما بیات ، 28- محمدامین آذری مقدم ، 31- ابوالفضل ندری ، 34- حسن زنگنه ، 37- محمدرضا باقری ، 43- امیرحسین مظفری ، 49- امیرحسین صالحی و 56- نیما بیات به مقام نخست این رقابت‌ها دست یافتند

رضایی با اشاره به نفرات برتر رده نوجوانان عنوان کرد: در این رده نیز مهدی جانملکی ، حسن مرادی، محمدرضا بیات، علی حیدری، میلاد ملکی، علی قاسمی سامنی، امیرمحمد غیاثوند و حسین جان محمدی مقام‌های نخست اوزان مختلف را کسب کردند.

وی افزود: در رده سنی جوانان حامد رشیدی در 48-، علی ‌رضایی در 52- ، امیرحسین نصیری در 56- ، مهدی قاسمی سامنی در 60- ، محمدرضا عارفی فر در 65- ، پوریا محمود وند در 70-، آرش لر زنگنه در 75- و محمدرضا مال میر در80- مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات