خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) تأکید کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت:اگر اصول حضرت امام(ره) ترسیم شود دیگر شخصیت این بزرگوار تحریف نخواهد شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۵۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری در تمام مقاطع بصیرت‌بخش و الهام‌بخش بوده است، اظهار داشت: در بحث مهم هسته‌ای نیز مردم پیرو رهبری هستند.

وی با اشاره به بحث مذاکرات افزود: مقام معظم رهبری در خصوص تیم مذاکره‌کننده فرمود ما به اینها اعتماد داریم اما به دشمن اعتماد نداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آمریکا فریبکار بوده و قابل اعتماد نیست، گفت: امروز نیز فریبکاری و دروغگویی آمریکا به مردم ثابت شده است.

وی ادامه داد: خطوط قرمزی را که مقام معظم رهبری فرمودند و برای کشور ما اصل بوده و عزت و پایداری ما در آن است، باید لحاظ شود و مدنظر قرار گیرد.

*دانشگاهیان و حوزویان برای تبیین شخصیت امام(ره) در جامعه ورود کنند

رضوی‌راد با اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم در حرم حضرت امام(ره) در خصوص تحریف شخصیت امام(ره)، تصریح کرد: این موضوع برای مردم، خواص، دانشگاهیان و حوزویان بسیار بحث مهمی است که باید در این زمینه وارد شوند.

به گفته وی باید امام(ره) که ما را هدایت و رهبری کرد و این انقلاب عظیم معنوی را به وجود آورد به درستی به جامعه معرفی کنیم و اجازه تحریف در شخصیت رهبر کبیر انقلاب را ندهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: بیانات مقام معظم رهبری در حرم حضرت امام(ره) بسیار مهم و کلیدی بود و آحاد مردم از هر قشری باید به آن توجه کرده و عمل کنند.

* ضرورت پایبندی به اصول حضرت امام(ره)

وی ادامه داد: پایبندی به اصول محکم حضرت امام(ره) که در کتاب صحیفه نور ایشان نیز آمده است از قبیل روحیه استکبارستیزی از جمه راهکارهای مقابله به تحریف شخصیت امام(ره) است.

رضو‌ی‌راد با بیان اینکه امام راحل مقید به اسلام ناب بود و به آن عمل می‌کرد، ابراز داشت: سخنان ایشان برگرفته از قرآن و متن اسلام است.

وی تأکید کرد: وظیفه امروز ما نیز این است که اصول امام(ره) را که نقشه راه است و مقام معظم رهبری نیز آن را بیان کردند به درستی بشناسیم و به آنها پایبند باشیم.

*محبوبیت امام(ره) به دلیل شناخت اسلام ناب و عمل به آن بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: امام(ره) در مقابل دشمن کوتاه نمی‌آمد اما با مردم با رأفت و مهربانی و صمیمیت برخورد می کرد و در بین مردم محبوبیت داشت.

وی با تأکید بر معرفی درست امام خمینی(ره) به نسل امروز تصریح کرد: محبوبیت حضرت امام(ره) به دلیل شناخت اسلام ناب و عمل به آن بود، ایشان مفسر اسلام ناب بود.

رضوی‌راد در پایان خارنشان کرد: اگر اصول حضرت امام(ره) ترسیم شود دیگر شخصیت این بزرگوار تحریف نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات