خبرهای داغ:
سرگروه حلقه‌های صالحین ملایر تأکید کرد

توجه به ویژگی‌های عزت نفس جوانان برای جذب آنان در حلقات صالحین

سرگروه حلقه‌های صالحین ملایر بر ضرورت توجه به ویژگی‌های عزت نفس جوانان برای جذب آنان در حلقات صالحین تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۵۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، زمردی در جلسه حلقه سر گروه‌های کانون بسیج فرهنگیان ملایر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر زیربنای تمام حرکات اجتماعی است.

وی افزود: حفظ نظام اسلامی مهمترین معروف است زیرا ضمانت اجرایی دستورات دین مبین اسلام است.

سرگروه حلقه‌های صالحین با تأکید بر مطالعه سرگروه‌ها و ارتقاء سطح معلومات آنها تصریح کرد: در جلسات حلقه‌های صالحین احادیث دقیق نقل شود.

وی با بیان اینکه توجه به ویژگی‌های عزت نفس جوانان برای جذب آنان ضروری است، بیان داشت: این ویژگی‌ها شامل اهمیت دادن به جوانان، احساس لیاقت، تعلق به گروه ها، واقع بینی و آشنایی جوانان با واقعیت های جامعه و سازگاری می‌شود.

زمردی تأکید کرد: سرگروه‌ه‌ها باید برای جذب افراد تشویقاتی را در نظر قرار بگیرند و ایجاد گروه های احکام برای بسیجیان فرهنگی پیگیری شود.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی اظهار داشت: باید از نظر عقیدتی و اطلاعاتی خود را تقویت کنیم تا بتوانیم در برابر تهاجمات دشمن از ایمنی و مصونیت برخوردار باشیم.

سرگروه حلقه‌های صالحین با تأکید بر حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس تصریح کرد: باید از رزمندگان سال های دفاع مقدس برای بازگویی خاطرات خود در حلقه‌های صالحین دعوت شود.

وی ادامه داد: خانواده بهترین مکان برای آموزش افراد است و در این راستا باید کارگاه‌های آموزشی به طور جدی تشکیل شود.

زمردی ابراز داشت: ارائه آماری در زمینه رواج مواد مخدرو آگاهی دادن به خانواده‌ها، ترویج سبک زندگی و اشاعه فرهنگ نماز باید در دستور کار سرگروه‌ها قرار گیرد.

وی در خصوص بحث مسائل هسته ای نیز عنوان کرد: خطوط قرمز نظام که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید مدنظر مذاکره کنندگان باشند.

در ادامه نیز هر یک از سرگروه‌ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار