خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت: پیام حضور پرشور مردم در مراسم تشییع 175 شهید غواص تازه تفحص شده به دشمنان این بود که ملت ما همچنان هوشیار و بیدار پای آرمان های امام و شهدا ایستاده است و از تحریم و تهدید و فشار هراسی ندارد و با صلابت به راه خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۴۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در نشست بصیرتی پایگاه شهید محمدی حوزه مقاومت بسیج کربلا که با حضور بیش از 200 نفرحسینیه روستای قهج بخش بسطام شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه خودسازی و توجه به خویشتن در راه رسیدن به خداست و باید از لحظه لحظه های این ماه بهره برداریم و برنامه ریزی داشته یم.

وی افزود: عمر در گذر است و باید از این فرصت مغتنم بهره برداریم و بدانیم که عمری که گذشت باز نمی گردد و ما لحظه به لحظه به مرگ نزدیک می شویم.

مرتضوی با برشمردن اعمال این ماه و تاکید بر انجام اعمال بیان کرد: انجام اعمال وارد شده در این ماه سبب بخشش گناهان و افزایش معنویت و تداوم آن در ماه های دیگر سال است و باید قدر این فرصت را بدانیم و استفاده کامل را نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازگشت شهدای غواص گفت: شت این شهیدان در این برهه تاریخی کشور خود گواه زنده بودن شهدا و شاهد بودن بر اعمال و کردار ماست و این تلنگری است به همه ما کهادمان باشد اگر امروز هستیم به برکت خون شهدا و ایثارگری آنهاست.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: حضور شهدا و استقبال کم نظیر مردم از حضور آنها نشان داد ملت ما در مسیر و راه شهدا همچنان مستحکم حضور دارند و با همه مشکلات و سختی ها یاد شهدا و آرمان های آنها را دنبال می کنند.

وی تصریح کرد: پیام این حضور به دشمنان این بود که ملت ما همچنان هوشیار و بیدار پای آرمان های امام و شهدا ایستاده است و از تحریم و تهدید و فشار هراسی ندارد و با صلابت به راه خود ادامه خواهد داد.

مرتضوی با اشاره به توطئه های دشمنان در گرداگرد ایران اسلامی عنوان کرد: استکبار جهانی برای تنگ کردن عرصه بر انقلاب اسلامی دورتادور ما را ناامن کرده است و تلاش دارد فرهنگ و تفکر انقلاب اسلامی را محدود نماید.

وی اظهار کرد: بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان تا امروز آنان را ناکام گذاشته است و همین اتحاد و همبستگی و بصیرت است که سد دفاعی در برابر آنان ایجاد کرده است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با تاکید بر اجرای منظم حلقه های صالحین گفت: حلقه های صالحین باید تلاش کنند تا بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه پیرامون موضوعات مختلف صورت پذیرد و نیاز متربیان خود را برآورده سازند.

وی افزود: حلقه های صالحین مرکز رشد فکری و عملی نیروهای تراز انقلاب اسلامی است و باید این موضوع به طور جِد پیگیری شود و اولویت این موضوع برای همگان ثابت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها