امام جمعه موقت سمنان با بيان اينكه خدمتگذاري در نظام جمهوري اسلامي ايران يك ارزش است، گفت: خدمت به مردم بايد همراه با تعهد، تدين ودلسوزي همراه با اخلاص باشد.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۴۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج در سمنان، حجت‌الاسلام سیدجلال احمدپناهي در دومين جلسه شوراي اداري شهرستان سمنان آيين تكريم و معارفه فرماندار اين شهرستان كه با حضور مديران و مسئولان دستگاه هاي اجرايي در استان و شهرستان در سالن اجتماعات سرپرستي بانك ملي استان سمنان برگزار شد، ورود به ماه ضيافت الهي را به حاضران تبريك عرض كرد و اظهار داشت:‌ بايد شاكر نعمتي باشيم كه خداوند به ما عنايت كرده است و آن هم توفيق خدمتگذاري به ملتي لايق و ارزشمند است.

وي با بيان اينكه خدمتگذاري در نظام جمهوري اسلامي ايران يك ارزش است، گفت: خدمتگذاري به مردم مصداق ياري دين خداست و امام صادق (ع) از خداوند سه چيز را طلب كرده است«عمر طولاني، وسعت رزق و قرار گرفتن در جايگاه ياري دين خداوند» كه اين سخن گوياي جايگاه خدمتگذاري به مردم است.

امام جمعه موقت سمنان با بيان اينكه خدمت در حاكميت ولايت فقيه از مصاديق بارز ياري دين خداوند است، گفت: خدمت به مردم بايد همراه با تعهد، تدين ودلسوزي همراه با اخلاص باشد و بدون شك اگر چنين شد اين خدمت مصدق ياري خداوند قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام احمدپناهي با اشاره به حساسيت‌هاي دشمنان انسانيت و اسلام نسبت به ملت ايران اسلامي تصريح كرد: دشمنان نسبت به وفاداران، حاضران با بصيرت در ميدان و به وي‍ژه خدمتگذاران به مردم حساسيت ويژه‌ و غيظ و كينه خاص دارند.

وی با بيان اينكه بايد شكرگذار نعمات الهي باشيم، گفت: شكرگذاري ما نسبت به نعمات به اندازه معرفت ماست؛ بنابراين هر قدر كه انسان معرفتش به نعمات بيشتر باشد، قدرشناسي‌ فزونتري و از طرفي نگراني بيشتري نسبت به از دست دادن نعمتي كه خداوند در اختيارش نهاده است،‌ دارد.

امام جمعه موقت سمنان افزود: ما بايد نسبت به اين نعمات توجه و معرفتمان را بيشتر كنيم و جايگاهمان را درك كنيم و تا زماني كه فرصت داريم از آن بهره كافي و وافي را ببريم؛‌چرا كه اين فرصت‌ها دائمي نيست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها