خبرهای داغ:
شاه امیریان
پور مسئول عقیدتی سیاسی سپاه فجر فارس:
در مراسمی که با حضور مسئول عقیدتی سیاسی سپاه فجر فارس برگزار شد حجت الاسلام محمدعلی مختاری به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرامه معرفی و از زحمات حجت الاسلام موفق قانعی تقدیر شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۳۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه خرامه، تقوا، عدالت، اخلاق اسلامی و دغدغه انقلابی و برنامه ریزی اصولی را از شاخصه های یک مدیر موفق برشمرد و گفت: داشتن برنامه ریزی اصولی نیاز یک مدیر موفق است چرا که به فرموده مقام معظم رهبری، عمل به هنگام و به اندازه یکی از اصول مهم در مدیریت سازمان است.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در تبیین نقش حوزه نمایندگی سپاه، بصیرت، هوشیاری، آکاهی دادن، ارتباط عمیق با بسیجیان و اتحاد روحانیون را از مهمترین آنها برشمرد و اذعان داشت: این مجموعه در سپاه راهگشای بسیاری از مشکلات در سطح شهرستان و مجموعه ادارات است.

حجت الاسلام سید علیرضا عارف پور مسئول عقیدتی سیاسی سپاه فجر فارس با بیان این نکته که بسیجی بودن یک افتخار برای همه ما است گفت: همه افرادی که به دین وفادار هستند بسیجی اند.

وی به روند پیشرفت مذاکرات اشاره کرد و ادامه داد: اگر مسئولین به مذاکرات دل بسته اند در اشتباهند، مذاکرات باید انجام شود اما امیدی به آن نیست، هوشیار باشیم، مسائل را حزبی نبینیم، راه حل مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است که سپاه طلایه دار آن است.

حجت الاسلام موفق قانعی نماینده ولی فقیه در سپاه داراب، اتحاد و همدلی، حوزه علمیه فعال، توجه فرمانده ناحیه به مسائل فرهنگی و بسیجیان پا در رکاب را از مهمترین نعمات شهر حضرت زهرا (س) عنوان کرد و بیان داشت: برای رسیدن مجدد به وحدت، امام جمعه را حمایت کنید.

حجت الاسلام محمدعلی مختاری نماینده ولی فقیه در سپاه خرامه گفت: امیدوارم خدمتگزار خوبی برای مردم و مسئولین شهرستان باشم.

در پایان این مراسم، از طرف روسای ادارات، پاسداران و بسیجیان از حجت الاسلام قانعی تقدیر شد.

گفتنی است که حجت الاسلام موفق قانعی، هفته گذشته به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه داراب معرفی شده بود.




ارسال نظرات
پر بیننده ها