خبرهای داغ:
شاه امیریان
جانشین فرمانده سپاه فجر در جمع مربیان صالحین فراشبند:
سردار گزنی گفت: نقطه‌ی وصل تربیت دینی، کادر سازی و آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی است، در حلقه های صالحین افرادی تربیت و کادر سازی می شوند که هر نفر آن ها می توانند به اندازه یک لشکر کار کنند.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۲۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار گزنی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در نشست هیئت عاشقان ولایت شهرستان فراشبند شرکت نمود. سردار گزنی در این نشست که در تالار وحدت اداره ارشاد اسلامی فراشبند برگزار گردید با اشاره به توطئه دیرینه دشمنان در قبال جمهوری اسلامی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی پس از انقلاب تاکنون 25 نوع توطئه بزرگ برای ایران طراحی کرده اند که نمونه های بارز آن ها جنگ تحمیلی، فتنه سال 78 و فتنه سال 88 است، آن ها برای به چالش کشیدن  انقلاب اسلامی خواب های بسیاری دیده بودند و امروز نیز وارد جنگ فرهنگی شده اند.

سردار گزنی تبعیت محض از ولایت فقیه را لازمه موفقیت در تمامی عرصه ها دانست و افزود: امروز بحث هسته ای بهانه است و هدف دشمنان نبود یک نظام به نام جمهوری اسلامی است، دشمنان باید بدانند که چه بخواهند و چه نخواهند انقلاب اسلامی مسیر خود را طی می کند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس ارتقاء سطح آمادگی برای مقابله با دشمن را بسیار مهم عنوان نمود و گفت: ایستادگی در مقابل فتنه های گذشته نماد مقاومت ملت ماست، روزهای سختی در پیش رو خواهیم داشت، ما خود را برای درگیری های سخت با آمریکایی ها آماده کرده ایم.


وی در ادامه با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای گسترش اسلام آمریکایی در حرمین شریفین گفت: اسلام آمریکایی اسلامی است که در برابر ظالم ساکت است، برای ظلم حاضر است، فقط نماز می خوانند و روزه می گیرند، بدنبال دیانت بدون سیاست اند و همچنین امر به معروفشان تعطیل و نهی از منکرشان باطل است.

وی افزود: امروز مراکز وهابیت در جهان به کانون فساد و جنایت مبدل شده و می توان محور های شرارت آن ها را در بحرین، سوریه و عراق مشاهده کرد، جنگ های 33 ، 22 و 6 روزه آمریکا و اسرائیل علیه لبنان و غزه نیز نشانه ی عمق خصومت و دشمنی بین اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی است ، این دشمنی تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

سردار گزنی  یکی از راه های مقابله با دشمنان را توجه به حلقه های تربیتی صالحین دانست و گفت: نقطه‌ی وصل تربیت دینی، کادر سازی و آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی است، وی همچنین مربیان صالحین را عناصر اصلی تربیت دینی خواند و گفت: در حلقه های صالحین افرادی تربیت و کادر سازی می شوند که هر نفر آن ها می توانند به اندازه یک لشکر کار کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها