خبرهای داغ:
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان قزوین اظهار کرد: بانوان ورزشکار استان دارای پتانسیل و استعداد بسیار بالایی هستند.
کد خبر: ۸۵۲۹۷۶۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،نشست نایب رییسان هیاتهای ورزشی استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات ورزش بانوان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و به همت معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

افسانه حسن نایبی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در حاشیه این مراسم گفت: تنها با همگانی کردن ورزش بانوان می توانیم به قهرمان پروری دست بیابیم و ویترین خوبی از قهرمانان ایجاد کنیم.

نایبی بانوان استان را در ورزش همگانی و قهرمانی بسیارتوانمند و مستعد عنوان کرد و گفت: اگر زمینه و انگیزه را در بانوان استان ایجاد کنیم می توانیم در کلیه رشته های ورزشی صاحب عناوین ارزشمند باشیم.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: روسای هیات‌های ورزشی باید عدم پیشرفت رشته ورزشی خود را در بخش بانوان آسیب شناسی کنند و جهت بررسی آن را به معاونت ورزش بانوان اداره کل منعکس نمایند.

او برگزاری این جلسات را در ورزش بانوان مهم دانست و گفت: نشست نایب رئیسان هیات های ورزشی استان به صورت مستمر و در آینده به یک اتاق فکر تبدیل خواهد شد.

وی نگاه به ورزش بانوان را بعنوان یک ضرورت مهم و تاثیرگذار در جامعه مطرح کرد و اظهار داشت: در ورزش بانوان 2 مبحث وجود دارد:بحث همگانی و بحث قهرمانی،در بحث همگانی؛ورزش بانوان اهمیت بسیار بالایی دارد؛زیرا باعث شور و نشاط اجتماعی می شود.

این مسئول بیان کرد: در بحث قهرمانی هم بانوان ورزشکار استان نشان دادند پتانسیل و استعداد بسیار بالایی دارند؛کسب 3 مدال بانوان نونهال تکواندوکار استان از مسابقات قهرمانی آسیا؛حضور مربی بانوان تکواندو استان بعنوان مربی تیم ملی؛حضور بانوان ورزشکار استان در رشته ‌های:فوتبال،فوتسال،بسکتبال،بدمینتون؛کاراته و ....همگی از پتانسیل بالای ورزش بانوان استان خبر می‌دهد.

نایبی در خاتمه همکاری آموزش و پرورش را در این بخش بسیارمهم عنوان کرد و خاطر نشان کرد: استعداد سنجی و ایجاد فرهنگ ورزش و نقش آن در سلامت خانواده می تواند از آموزش و پرورش آغاز شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست افزود: نیمی از کمک ها و اعتبارات واریزی اداره کل به هیات های ورزشی استان به بخش ورزش بانوان اختصاص دارد.

محمد مشهدی آقایی افزود: نایب رئیسان هیات های ورزشی با ارتباط و تعامل در خصوص مطالبه 50 درصد اعتبارات از هیات ها فعالیت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با اشاره به کمک های انجام شده در سال 93 به هیات های ورزشی استان گفت: این کمک ها صرفا در بخش آقایان نبوده و نیمی از آن به ورزش بانوان تعلق داشته است.
مشهدی آقایی در پایان خاطر نشان کرد: نایب رئیسان هیات های ورزشی می توانند با تلاش و کوشش مضاعف در پیشرفت ورزش بانوان استان موثر واقع شوند و ورزش بانوان را به جایگاه واقعی خود برسانند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: ورزش بانوان استان در حال حاضر وضعیت متعادلی دارد

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها