نمایشگاه کتاب به مناسبت ماه مبارک رمضان در سنندج برپا شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان برپا شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۷۵۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با موضوعات مختلف را از 28 خرداد لغایت 30 تیر ماه 94 در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می کند.

امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت : ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی، بهار قرآن ، ماه ضیافت الهی، ماه خودسازی و تقوا، ماه استغفار و توبه و بازگشت، ماه ذخیره‌سازی تقوا، ماه عبادت و دعا و مناجات فرصت مناسبی است تا در این ماه که بهار واقعی مسلمانان می باشد در کنار انجام واجبات مربوط به این ماه با مطالعه در کتب دینی و قرآنی بتوانیم بر دانش خود بیفزاییم و از برکت این ماه درتمامی جنبه ها بهره مند شویم.

وی افزود: دراین نمایشگاه که در طبقه هم کف پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می گردد تعداد1000 عنوان کتاب دربخش های علوم دینی و قرآنی ، کودک ونوجوان ، کامپیوتر،تاریخی ، ادبی شامل: شعر ، داستان ، رمان،اجتماعی،سلامت ، فرهنگی وهنری به زبان فارسی و کردی به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: کتب عرضه شده در این نمایشگاه با 15 درصد تخفیف عرضه می گردد وعلاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه همه روزه می توانند از ساعت 10 تا 21شب از این نمایشگاه دیدن نمایند .


ارسال نظرات
آخرین اخبار