خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با تاکید بر اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب هشداری است به ما نیروهایی که در خط انقلاب هستیم گفت: "اگر ملت ایران مسیر خود را فراموش کند، سیلی محکمی خواهد خورد"، این هشدارهای رهبری نشان می دهد که باید هوشیار باشیم.
کد خبر: ۸۵۲۹۷۳۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار یعقوبعلی نظری در ششمین مجمع عالی بسیج طبس اظهار کرد: اگر دشمن نقطه ضعفی در ما ببیند بر همان نقطه تمرکز می شود، امروزه مدیریت، عزم و اراده، دلسوزی و آمدن پای کار باعث حل مشکلات مردم می شود .

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: دنیا فقط همین 4 یا 5 کشوری که ما با آنها مذاکره می کنیم؛ نیست و در دنیا کشورهایی هستند که در نشست غیر متعهدها شرکت کردند.

تحریف امام(ره) یعنی تحریف انقلاب

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به سخنرانی رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: تحریف امام یعنی تحریف انقلاب، یعنی مسیری که قرار است انقلاب طی کند حتماً با تحریف امام دچار مشکل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب هشداری است به ما نیروهایی که در خط انقلاب هستیم عنوان کرد: اگر ملت ایران مسیر خود را فراموش کند، سیلی محکمی خواهد خورد و این هشدارهای رهبری نشان می دهد که موضوع بسیار مهم است و باید هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه امروزه دو دیدگاه در مورد امام و انقلاب وجود دارد خاطرنشان کرد: دیدگاه اول این است که انقلاب تمام شده و امام مربوط به دوره مشخصی بود. به این معنا که انقلاب را در محدوده سقوط شاه و برپایی نظام اسلامی می بینند و می گویند کار انقلاب تمام است و حرف زدن از امام و اصول انقلاب ضرورتی ندارد.

وی ادامه داد: دیدگاه دوم این است که امام و تفکر امام در محدوده جغرافیای ایران اسلامی خلاصه نمی شود و این اصول تا انقلاب اصلی حضرت مهدی(عج) ادامه می یابد تا به دست صاحب اصلی آن یعنی بقیه ا... الاعظم برسد.

پیشرفت علمی ایران نماد مقاومت ما است
سردار نظری تصریح کرد: همه می دانیم که قصد و غرض آمریکا از مذاکرات پیشگیری و جلوگیری از دستیابی ایران به علم است و می خواهد پیشرفت ایران را مهار کند اما این پیشرفت نماد مقاومت است. 
وی با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن گفت: امروزه شاهدیم که استکبار جهانی با همه قدرت خود با رسانه به جان ملت ایران افتاده است و تیر و ترکش های خود را نثار ملت می کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) تاکید کرد: ما نباید مردم را در جنگ رسانه ای دشمن رها کنیم.. مثل این است که دشمن حمله نظامی انجام داده و به مردم بگوییم خودتان دفاع کنید.

آمریکا در افکار عمومی دنیا متضرر شده است

وی هشدار داد: باور کنید فضا فضای جنگی است. اگر جوانی در مسیر اهداف آمریکا و استکبار جهانی قرار بگیرد همه ما مسئولیم.
وی بیان کرد: جنگ نظامی امروزه تبدیل به جنگ نیابتی شده است. چون دشمن به این نتیجه رسیده است که توان رویارویی مستقیم را ندارد. دلیل آن این است که آمریکا در برابر افکارعمومی متضرر شده است زیرا در افکار جوامع اسلامی بخصوص جوانان روحیه جهادی روز به روز بیشتر دمیده می شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها