خبرهای داغ:
مسئول تدوین و پژوهش ستاد کنگره شهدای استان قزوین:
مسئول تدوین و پژوهش ستاد کنگره شهدای استان قزوین بیان کرد: شهدای غواص مظهر ولایت پذیری و استقامت و ایثارهستند.
کد خبر: ۸۵۲۹۶۷۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، سردار کبیری مسئول تدوین و پژوهش ستاد کنگره شهدای استان قزوین در جلسه ستاد کنگره امیران، فرماندهان و سه هزار شهید استان قزوین گفت: ما باید از شهدای عملیات کربلای 4 ولایت مداری ولایت پذیری را بیاموزیم.

 وی با شاره به عملیات کربلای 4 بیان کرد: عملیات کربلای 4 نام یکی از عملیات‌های نظامی جنگ ایران و عراق بود که با لو رفتن این عملیات شکست سختی برای ایرانی‌ها به همراه داشت بطوریکه پس از حدود یک روز از آغاز عملیات با به جا گذاشتن تلفات فراوان رزمندگان عقب نشینی کردند.

وی با اشاره به پیام تشکر مقام معظم رهبری دررابطه با تشییع 270 شهید گفت: مقام معظم رهبری در پیام خود به مظلومیت شهدای غواص اشاره داشتند که با مظلومیت خاصی به شهادت رسیدند.

مسئول تدوین و پژوهش ستاد گنگره شهدای استان قزوین اظهار کرد: دشمنان اسلام با زبان بی زبانی می‌خواستند به ملت تلقین کنند که دیگر زمان ایثار و شهادت گذشته است که با ورود این شهدا ملت بار دیگر با شهدا بیعت کردند.

کبیری خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب بدانند که ملت ایران از ارزش‌ها و آرمان‌های خود دست برنخواهند داشت و برای حفظ این ارزش ها ایستادگی خواهند کرد.

 


1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها