خبرهای داغ:
مدیر سابق منطقه یک شهرداری قزوین:

توافقات کامل تملک پروژه بوستان بانوان3 صورت گرفته است

مدیر سابق منطقه یک شهرداری قزوین اظهار داشت: توافقات کامل برای تملک زمین پروژه بوستان بانوان 3 قزوین صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۵۲۹۶۴۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

 

 کیومرث فدائی‌فرمدیر سابق منطقه یک شهرداری قزوین درگفت وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در پاسخ به شبهه برخی‌ها درباره تملک زمین پروژه احداث بوستان بانوان در منطقه یک گفت: توافق کامل برای تملک زمین پروژه احداث بوستان بانوان صورت گرفته است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کیومرث فدائی فر درباره احداث بوستان بانوان 3 در منطقه یک که چند روز قبل کلنگ آن به زمین زده شد، افزود: شبهه‌ای درباره تملک زمین این پروژه از سوی برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد که باید گفت توافق کامل و نامه های ثبت برای تملک زمین این پروژه صورت گرفته است.

فدائی‌فر ادامه داد: مالک این زمین صاحب 13هکتار زمین با کاربری فضای سبز بود که در مقابل تغییر کاربری بخشی از زمین،  6/4 هکتار از این زمین را به شهرداری برای احداث بوستان شهری داد.

مدیرسابق منطقه یک شهرداری قزوین گفت: بوستان بانوان 3 در مساحت 6/4 هکتار با اعتبار 70میلیارد ریال به عنوان بزرگترین بوستان بانوان در قزوین احداث خواهد شد.

وی گفت: احداث بوستان بانوان در قزوین یکی از تجربیات موفق مدیریت شهری بود که هم اکنون موفق شده است احداث سومین بوستان را در منطقه کمترتوسعه یافته در دستور کار قرار دهد.

فدائی‌فر افزود: همه امکانات موردنیاز بانوان در بوستان بانوان 3 تامین خواهد شد و این پروژه در 12 ماه اجرایی خواهد شد.

 

1006/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها