امام جمعه سبزوار:

داعش عروسک خیمه شب بازی آمریکا در منطقه است

خطیب جمعه سبزوار گفت: رودروی هم قرار گرفتن کشورهای مسلمان و ایجاد جنگ های نیابتی از اهداف مهم استکبار و در راس آنها آمریکا می باشد که امروز شاهد آن هستیم.
کد خبر: ۸۵۲۹۶۱۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در جمع نمازگزاران سبزواری با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: خداوند متعال ایمان را برای پاک شدن انسان از آلودگی ها وضع کرده است.

وی با بیان اینکه عبادت مردم روزه دار در این ماه پر برکت چند برابر می گردد، افزود: تمرین برای اخلاص در کارها به صورت عملی از مهمترین فواید ماه رمضان است.

خطیب جمعه سبزوار با اشاره به اینکه نماز جمعه از مهمترین شعارهای اسلامی در دین پیامبر مهربانی ها است، ادامه داد: به پا داشتن این فریضه الهی، همیشه و در طول تاریخ مورد تاکید اهل البیت(ع) قرار گرفته است.

ابراهیمی با اشاره به سالگرد درگذشت دکتر شریعتی، شهادت شهید چمران، انفجار حرم مطهر رضوی در سال ۷۳ ، روز بسیج اساتید و بازگشت شکوهمندانه غواصان شهید به میهن اسلامی، بیان داشت: شهدا بزرگترین کار را برای این مردم انجام داده اند که وظیفه همه ماست حق آنها را ادا کنیم.

وی با اشاره به حملات تجاوزگرانه گروهک تروریستی داعش در کشورهای سوریه، عراق و… گفت: آمریکا با ایجاد این گروهک سعی در فریب مردم مسلمان جهان دارد.

این مسئول با بیان اینکه می گویند داعش هدفش نجات اسلام است، تصریح کرد: رودروی هم قرار گرفتن کشورهای مسلمان و ایجاد جنگ های نیابتی از اهداف مهم استکبار و در راس آنها آمریکا می باشد که امروز شاهد آن هستیم.

ابراهیمی با اشاره به وضعیت مطلوب یمن در مقابله با تجاوزگران، خاطر نشان کرد: بیش از ۹۰ درصد کشور یمن به لطف خدا در دستان انصارالله و ارتش یمن است.

وی با بیان اینکه کشورهای عربی مانند قطر نیز از داعش حمایت مخفیانه کرده اند، ادامه داد: امروز همین گروهک تروریستی در مقابل خواسته های آمریکا قد علم کرده و تبدیل به بحرانی برای استکبار شده است.

امام جمعه سبزوار با تاکید بر اینکه وظیفه همه مسلمانان حفظ دین مبین اسلام است، افزود: اگر بخواهیم این پرچم به دستان امام زمان(عج) برسد باید تمام همت خود را در جهت ترویج و گسترش اسلام ناب محمدی(ص) و مقابله با کفار و ظالمان جهان ببندیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها