خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: خداوند متعال فرصت های طلایی در این ماه مبارک به انسان داده است که یکی از این فرصت‌ها اراده و تصمیم گیری می باشد
کد خبر: ۸۵۲۹۶۰۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جمع کارکنان این ناحیه ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان به فضایل این ماه پرداخت و اظهار داشت: شناخت و فضیلت ماه رمضان مهم تر از شناخت مسائل جنبی است و باید ازخدا بخواهیم به ما توفیق معرفت نسبت به فضیلت و حرمت ماه و بعد از آن تکریم و تجلیل از این ماه الهی است.

وی خاطر نشان کرد: شناخت احکام این ماه بسیار مهم است چراکه ماه رمضان بر این احکام استوار است و باید اعمال خود را بر این اساس برنامه ریزی کنیم.

عدالتی شربیانی به حدیثی از پیامبر اکرم اشاره کرد و یادآور شد: این ماه مبارک به سه دهه تقسیم می شود که دهه اول آن رحمت، دهه دومش مغفرت و پایانش آزادی و برائت از آتش است اگر انسان در این ماه، روزه بگیرد این ماه برای او ماه مغفرت، ماه عتق، ماه بخشش، ماه صبر و... می شود و با روزه گرفتن این اوصاف شامل حالش می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: این یک سفره الهی است که برای همگان باز است و همه مردم به این سفره الهی دعوت شده هستند که این سفره، سفره مهربانی و عزت است و رحمت الهی شامل حال تمام بندگان می شود.

وی گفت: خداوند متعال فرصت های طلایی در این ماه مبارک به انسان داده است که یکی از این فرصت‌ها اراده و تصمیم گیری می باشد تا با استفاده از آن، بسیاری از خصلت هایی که از نظر خود ناپسند است را در این ماه مبارک ترک کند.

عدالتی شربیانی اذعان داشت:  نزدیک شدن به خداوند از دیگر فرصت های ویژه در این ماه است و باید این فرصت را غنیمت شمرد و با روزه گرفتن، خواندن قرآن و مناجات درا ین ماه مبارک می توان به خداوند نزدیک تر شد و چه بسا که هرچه به خداوند نزدیک تر شویم خداوند چندین برابر به طرف انسان قدم بر می دارد. می آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، برنامه ریزی و نظم، رفع کدورت، صبر و پیوند با ولایت از دیگر فرصت ها در این ماه دانست و خاطر نشان کرد: این فرصت ها از طرف خداوند موعظه ای است که بتوانیم آنها را خود تقویت کنیم.

 وی در خاتمه به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: انسان هر باری که با قران انس می گیرد یک پرده از پرده های جهالت او برداشته می شود و یک چشمه از چشمه های نورانیت در دل او جاری می شود که باید در قرآن تدبر تفکر و تفهم داشته باشیم.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها