رزمنده غواص گردان یاسین در هشت سال دفاع مقدس:

شهدا به ما آموختند تا چگونه مطیع امام باشیم/ با حضور شهدای دست بسته حجت بر همه تمام شد

رزمنده غواص گردان یاسین در هشت سال دفاع مقدس گفت: با نگاه در مرتبه سلوک و سبک زندگی شهدا می بینیم که عمل به تکلیف و فدایی ولایت بودن اولویت اصلی شهدا در زندگی بوده است.
کد خبر: ۸۵۲۹۵۹۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

علیرضا دلبریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج( سبزوار) در خراسان رضوی،  در ارتباط با پیام حضور شهدای غواص در لحظه های نیاز کشور به آنها اظهار داشت: شهدا شاهدان زنده و پیام رسان های همیشه تاریخ بشریت هستند.

وی با بیان اینکه منطق و راه و رسم شهدا تا آخرین روزهای زندگی بشر برای همه درس است، افزود: اگر شهدا پشت سر امام و ولی خود حرکت نمی کردند هیچ گاه جاودانه نمی شدند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه قطعا آمدن این عزیزان بعد از این همه سال بی پیام نیست، ادامه داد: با نگاه در مرتبه سلوک و سبک زندگی آنها می بینیم که عمل به تکلیف و فدایی ولایت بودن اولویت اصلی شهدا در زندگی بوده است.

دلبریان در ادامه تصریح کرد: هر کس در طول تاریخ این فرمول را رعایت کند و پشت سر امام زمان خود قرار بگیرد قطعا ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید چشم هایمان به دهان رهبری باشد تا برنامه زندگی را از ایشان بگیریم، بیان داشت: امروز رهبری عزیز تاکیداتی فراوانی در اقتصاد مقاومتی، ساده زیستی، دوری از تجمل گرایی و… دارند.

وی با اشاره به اینکه قله فداکاری در جنگ همین شهدای غواص بوده اند، خاطر نشان کرد: انس با خدا، رعایت در حفظ بیت المال، اخلاص در انجام کارها و پشت سر ولی فیقه حرکت کردن از نکات مهمی است که امروزه کمرنگ شده است.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: حضور این ۲۷۰ شهید در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه بندگی و خودسازی انسان است باید ما را به وعده های خدا در پیروزی اسلام به یقین برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها