خبرهای داغ:
وزیر علوم تحقیقات و فناوری ازدبیران گنگره شهدا ناحیه دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۵۲۹۵۶۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیح ازقزوین، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تجلیل از مجریان نخستین کنگره ملی شهدای دانشجو گفت: این کنگره برکات زیادی برای دانشگاه‌های کشور داشته است و وزارت علوم از برگزاری آن و ایجاد دبیرخانه دائمی این کنگره حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین نیازهای کشور برای توسعه فعالیت جهادی در عرصه‌های مختلف برای پیشرفت است و در همین راستا جهاد علمی و رسیدن به تکنولوژی و تولیدات داخلی جایگاه مهمی دارد به همین دلیل حضور دانشگاهیان در مناطق جنگی و آشنایی با رشادت‌های دوران دفاع مقدس به تقویت روحیه جهادی آنها کمک می‌کند.

فرهادی تاکید کرد: برگزاری کنگره سراسری شهدای دانشجو با همدلی و همکاری نهادها و سازمان‌های مختلفی انجام شد و همه افراد مرتبط با این کنگره فارغ از هر تعلقی، در برگزاری آن مشارکت کردند

وی افزود: باید برگزاری اردوهای راهیان نور جدی‌تر گرفته شود و دانشگاه‌ها نیز در این زمینه همراهی و همکاری مناسبی داشته باشند.

وزیر علوم با بیان اینکه باید الگوهای اخلاقی و رفتاری مناسب را به نسل جوان کشور ارائه کنیم، گفت : شهدا و ایثارگران بهترین الگوی نسل جوان و دانشجویان هستند.

وزیر علوم در پایان مراسم از دبیران کنگره شهدای دانشجویی استانها من جمله "ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین" تقدیر نمود.

 

9001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها