«قدرت سیاه» در مخفیگاهش دستگیر شد

سارق معروف و سابقه‌داری که بلافاصله پس از آزادی از زندان، سرکردگی یک باند سرقت را عهده‌دار شده بود، در مخفیگاهش دستگیر شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۵۳۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد قربانعلی رزم‌آرا با اشاره به دستگیری یکی از سارقان سابقه‌داری که پس از آزادی از زندان اقدام به تشکیل یک باند سرقت کرده بود، اظهار داشت: حدود ساعت 4 بعد از ظهر به دنبال اعلام مرکز پیام مبنی بر دستگیری یکی از سارقان سابقه‌دار پایتخت به نام «قدرت سیاه»، ماموران تجسس کلانتری 160 خزانه، به محل اختفای وی در خیابان عباسی اعزام شدند.

رئیس کلانتری 160 خزانه ادامه داد: با تحت نظر گرفتن محل اختفای قدرت سیاه و با توجه به اینکه اخبار به دست آمده از وی، حاکی از راه اندازی یک باند سرقت توسط قدرت سیاه و همدست او بود، ماموران پلیس موفق شدند هر دو متهم را در حالی که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بودند، شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه قدرت سیاه و غلام پس از آزادی از زندان اقدام به تشکیل یک باند سرقت لوازم خودرو و موتورسیکلت کرده بودند، گفت: با استعلام پلاک موتورسیکلت، مشخص شد که موتور مورد نظر مسروقه است از این رو ماموران با هماهنگی انجام شده، برای دستگیری غلام و قدرت وارد عمل شدند.

رزم‌آرا افزود: پس از صدور دستور دستگیری این دو متهم، ماموران با هماهنگی صاحب خانه، وارد مخفیگاه متهمان شدند و هر دو متهم را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری 160 خزانه در پایان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان موفق شدند تعدادی ضبط خودروی مسروقه، باند، باکس، پنل ضبط و باطری و تعدادی لوازم مسروقه دیگر خودرو کشف کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار