امام جمعه بخش مرکزی یزد:

جلوگیری از نفوذ دشمن به مراکز نظامی و هسته‌ای، پیام شهدای غواص

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به پیام رهبری در خصوص تشییع شهدای غواص گفت: عملیات کربلای 4 با وجود عوامل نفوذی و جاسوسی لو رفت و ما باید امروز راه‌های نفوذی را بر اسرائیل و آمریکا و ایادی آنها ببندیم و اجازه نفوذ به مراکز نظامی و صنعتی خود را ندهیم.
کد خبر: ۸۵۲۹۵۰۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روابط عمومی ناحیه ثارالله یزد، حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در خطبه های نماز جمعه روستای احمد آباد ملاباشی با اشاره به تشییع پیکر 270 شهید گمنام بالاخص شهدای غواص و پیام مقام معطم رهبری در این خصوص اظهار کرد: مقام معظم رهبری به پاس حضور ارزشمند مردم در این مراسم پیامی را صادر کردند که بسیاری از نکات ابهام آمیز که برخی در دل می‌پرورانند و یا بر زبان و با قلم  بیان می‌کردند را پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه پیکر شهدایی که بعد از دوران دفاع مقدس تفحص می‌شوند، ذخیره‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، گفت: این شهدا که بعد از دوران دفاع مقدس هر چند وقت یکبار در شهرها و روستاها تشییع می‌شوند ذخیره‌های معنوی مردم از جانب خداوند هستند و اگر اینها نبودند ارزش‌هایی چون حفظ روحیه جهادی، نشان دادن صلابت این مردم به دشمن و حفظ تمامیت ارضی این کشور به این اندازه در جامعه پررنگ نبود.
امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به پیام رهبری که شهدا در لحظه نیاز بشارت خود را بر ملت نازل کردند، ادامه داد: عملیات کربلای 4 با وجود عوامل نفوذی و جاسوسی لو رفت و دشمن با آمادگی کامل رزمندگان بسیاری را به شهادت رساند.

وی افزود: امروز نیز باید توجه داشته باشیم که دشمن می‌تواند با همین ابزار در مراکز ما نفوذ کند و ما باید راه‌های نفوذی را بر اسرائیل و آمریکا و ایادی آنها ببندیم و وای به روزی که فراتر از پروتکل‌های بین المللی به دشمن اجازه دهیم در مراکز نظامی و صنعتی ما حضور پیدا کند.
حجت الاسلام مدرسی با اشاره به جشنی که به عنوان سالگرد پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در یزد برگزار شده بود، تصریح کرد: حضور برخی در این مراسم غیر قابل انتظار بود و برخی دیگر در این مراسم با بیان مسائل و درخواست‌های نامشروع هویت روشن شده خود را بیشتر آشکار کردند.
وی افزود: مسئولان، مدیران دستگاه‌های امنیتی و انتظامی باید در مقابل کسانی که در استان حاشیه سازی می‌کنند واکنش نشان دهند و اجازه ندهند مجلسی البته با جمعیتی بسیار کم و هدایت شده از یک نهاد آموزشی تشکیل شود که افرادی در تقابل با ارزش‌های نظام صف آرایی و عملکرد دولت قبل را تخریب و خلاف نظر دستگاه قضا صحبت ‌کنند و یا خواستار آزادی کسانی ‌شوند که خسارت‌های جبران ناپذیری را به این مردم و نظام زدند.
امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه حضور برخی مدیران در این جشن مایه تعجب است، افزود: در استانی که مهد پرورش انسان‌های شایسته است، از مدیران انتظار دیگری می رود، باید سیره و روش رهبری استفاده کنیم، ایشان هیچ موقع عملکرد دولت‌های قبل را زیر سوال نبردند و ما اگر اهل ارادت و دقت هستیم باید اینگونه باشیم و نباید ناتوانی خود در حل مشکلات را به گردن دیگران بیندازیم و فرافکنی کنیم.

لازم به ذکراست نماز جمعه بخش مرکزی این هفته به برکت ماه مبارک رمضان به صورت باشکوه و حضورکم نظیری  مردم در احمد آباد ملاباشی برگزار شد.
2015-06-19

ارسال نظرات
آخرین اخبار