خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

پاسداری و حفظ مرزهای کشور اسلامی، یکی از مهم‌ترین وظیفه‌های سپاه به شمار می‌آید

فرمانده سپاه بوکان گفت: پاسداری و حفظ مرزهای کشور اسلامی از هجوم و تجاوز دشمن، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه‌های سپاه و تک تک پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.
کد خبر: ۸۵۲۹۴۹۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان در بازدید و سرکشی از پایگاههای شهید کاوه این سپاه گفت: نقش غيرقابل جايگزين سپاه پاسداران در صحنه هاى مـتـعـدد و مـتـنـوع بـر هـيچ كس پوشيده نيست بطوری کهاز ابتداى تشكيل تاكنون مهم ترين نقش را در پاسدارى از انقلاب اسلامى و دسـتـآوردهاى آن ايفا نموده استکه از جمله اين صحنه هاى مهم، دفاع از انقلاب اسلامى در مقابل ضد انقلاب اعم از داخلى و خارجى است كه در صدد بودند انقلاب و كشور را بـا انـواع تـوطـئه هـا بـه نـابـودى بـكـشـانـنـد.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری با اشاره به اعتقاد عمیق سپاه به انقلاب، امام و امت افزود: پاسداری و حفظ مرزهای کشور اسلامی از هجوم و تجاوز دشمن، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه‌های سپاه و تک تک پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می‌آید فلذا خداوند در آیه دویست سوره آل عمران می‌فرماید: «ای اهل ایمان! در کار دین صبور باشید و یکدیگر را به صبر و مقاومت سفارش کنید و مهیا و مراقب کار دشمن بوده و خداترس باشید که پیروز و رستگار گردید». این آیه شریفه که به صراحت بر پاسداری از میهن اسلامی و مقابله با تجاوز دشمن ستمکار دلالت دارد، رمز رستگاری را در مقابله با دشمن و پاسداری و حفظ سرزمین اسلامی از هجوم حملات دشمنان می‌داند.

وی تصریح کرد: در انقلاب اسلامی ایران، مسأله با اهمیت این است که این انقلاب، در ابعاد گوناگون تقویت شده و در بعد نظامی، حضور فعال سپاه وپاسداران بسیار قابل توجه است، اما این سپاه و پاسداران، تا چه حد توانسته‌اند انقلاب را از خطر حفظ کنند؟ در پاسخ همین بس که امام امت فرمود: «اگر سپاه نبود، کشور نبود». قدرت سپاه آن گونه بزرگ جلوه داده شد که ریگان رئیس جمهور اسبق آمریکا گفت: تا این سپاه در ایران وجود دارد، حمله نظامی به این کشور فایده ندارد.

سرهنگ مظاهری بصيرت و بيدارى و استقامت بر مواضع رهبرى و عمل به نسخه و راه حل‌هايى كه طبيب جامعه دينى ارائه مى‌كند رابراى همه مردم و امت انقلابى ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ، این مهم براى سنگرنشينان و مدافعان انقلاب داراى حساسيت و اهميت بيشترى است چرا كه دفاع از حق و تلاش براى اصلاح ديگران بدون اصلاح خود امكان‌ندارد وپيشتازى و سنگرنشينى اسلام و انقلاب، آمادگى و توانمندى فكرى و عملى افزون‌ترى را طلب مى‌كند.

فرمانده سپاه بوکان تاکید کرد: سپاه و بسيج، اين حافظان ومدافعان انقلاب ونظام، به‌دليل انجام رسالت و وظيفه‌اى كه پذيرفته‌اند بايد از بصيرت، قدرت تحليل و درك موقعيت و توطئه‌هاى دشمنان و از آن مهم‌تر، از قدرت پايدارى وتوانمندى روحى و جسمى ويژه و برجسته‌اى برخوردار باشند.

وی در پایان گفت: عامل اصلى موفقيت همه نيروهاى انقلاب بويژه سپاه و بسيج اين بود كه هم با بصيرت در هر زمان وظيفه و مأموريت را خوب تشخيص دادند و با تبعيت از رهبرى در سنگر مقدم انقلاب حضور يافتند و هم در دفاع از انقلاب و اسلام استقامت و پايمردى بى نظير و شگفت آورى انجام داده هرگز فشارها و سختى‌هاى مبارزه و وسوسه‌هاى دنيوى آنان را منفعل نگرداند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار