خبرهای داغ:
به منظور ارتقائ آگاهي كاركنان و پايوران سپاه خوي، طرح نهضت آگاه سازی قضايي با حضور رئيس دادگستري شهرستان خوي در حسينيه امام خميني(ره) سپاه اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۴۸۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئيس دادگستري شهرستان خهوي در جمع كاركنان و پايوران سپاه خوي، با اشاره به مفاد قوانين حمايت حقوقي از بسيجيان و سپاه اظهار داشت: بالا بردن سطح آگاهی کارکنان پایور نسبت به جرائم و تخلفات باعث شده تا حقوق متهم چه در زمان تحقیقات و چه در حین بازجویی همواره رعایت شود .

حسن زاداه خاطر نشان كرد: شناساندن روش های قضاوت درست و به موقع در بین کارکنان پایور راهی است برای فراهم نمودن قضاوت صحیح و به جا، لذا استفاده از آموزش های لازم بر همگان به منظور اجرای قضاوت صحیح بسيار مؤثر است.

وي با گريز به نحوه مقابله و مبارزه با فساد و فحشا و نيزمعضل اجتماعي قاچاق افزود: نهادهای فرهنگی بایدبرای آگاه سازی عموم به ویژه نسل جوان از عواقب مصرف موادمخدر و رواج بي بندوباري و فساد فحشا تلاش کنند.

رئيس دادگستري شهرستان خوي ادامه داد: سوداگران و دست نشاننده هاي غرب سعي دارند از طریق عقیده، مردم را از انقلاب دور و منحرف كنند و الان در كشور دست به مبارزه دیگری از طریق اشاعه فساد و فحشا و بی‌حجابی زده‌اند لذا اين وظيفه ماست تا آگاه دهي نماييم و با دادن اطلاعات كافي و ارتقاء آگاهي، جوانان را در مقابل آنها مقاوم و پابرجاسازيم و با جديت كار ها را دنبال و پيگير شويم.

گفتني است پايان بخش جلسه كه با حضور كليه كاركنان و پايوران ستاد، گردانهاي رزمي 301 و306، حوزه ها،ادوات، پدافند، تخريب و پايگاه اطلاعات برگزار شده بود رئيس دادگستري شهرستان خوي به سوالات و شبهات در اين موارد پاسخ دادند.

ارسال نظرات