خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:

رمضان ماه تهذيب نفس و پالايش روح است

جلسه برنامه های اجرائی ماه مبارک رمضان در سپاه خوي با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه، جانشین فرماندهي و کلیه مسئولین قسمت های ذیربط در محل اتاق جلسات سپاه اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۴۷۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپا ه خوي در اين جلسه با اين بيان كه ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای انسان‌ها است تا در کنار این سفره بزرگ و متنوع رحمت الهی بنشینند و با انواع غذاهای روحی، روح و روان خود را تقویت کنند، خاطر نشان كرد: ‌بر اساس برخي از آداب غلط در اين ماه که باید در آن با مصرف درست و حس تشنگی و گرسنگی به یاد تشنگی و گرسنگی افراد درمانده و بی بضاعت و یاد تشنگی و گرسنگی روز قیامت باشیم برخی ثواب افطاری را در افطار دادن می دانند نه چگونگی آن و از آن بدتر اين که چه قدر در این ماه که به عنوان ماه برکت خداشناخته شده است نعمات خدا بی علت اسراف می شود.

حجت الاسلام محمدرستمي اظهار داشت: خداوند متعال همه اسباب کار را در ماه رمضان برای پالایش روح و روان از آلودگی‌ها فراهم کرده و با لطف و رحمت مخصوص خویش همه راه‌ها را در راستای تهذیب نفس و صفای باطن و تکامل معنوی گشوده است.

وي افزود: در اين صورت(تهذيب نفس و پالايش روح و روان) است كه خلق انسان، نیکو می شود، ضعف های اخلاقی او از میان می رود و کمترین پاداش آن دست یابی به بهشت پروردگار خواهد بود.

اين مقام مسئول در ادامه ضمن دعوت از كليه عزيزان براي انس و الفت دادن زندگي خويش با زندگي ائمه و اوصيا تصريح كرد : بايد جهت ارتقاء معنويات در كلاس هاي ماه رمضان حضور پرشكوه داشت و از تلمذي اساتيد بهترين بهره را برد.

وي در پايان با اشاره به روزهاي اجراي برنامه ها در طول ماه مبارك رمضان اذعان داشت: به حول و قوه الهي بر آن است تا كلاس هاي قرآن، محافل انس با قرآن، اخلاق و احكام در چهار سطح به صورت مجزا برگزار گردد.

ارسال نظرات