پیام امام جمعه ابرکوه به مناسبت نکو داشت یاد وخاطره شهدای غواص

حجت الاسلام حسینی: اینک مائیم که غریق دریای غفلت ومعصیت ومنیت هستیم ومحتاج نجات این غواصان آسمانی، بازگشت مشعلان پر فروغ شهادت پس از 29 سال، پس کوچه های غفلت را نور امید وهدایت بخشید.
کد خبر: ۸۵۲۹۴۱۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، بازگشت پیکر مطهر 270 شهید از دیار غربت به میهن اسلامی وتشییع وخاکسپاری با شکوه این عزیزان بار دیگر حال وهوای کشور را معراجی کرد ومعطر به عطر شهیدان نمود.عزیزانی که در جمعشان 175 شهید غواص بود که مایه مباهات خاص وعام بویژه ولی امر مسلمین  می باشند که بر دستان بسته آنان درود و سلام می فرستند.

اینک مائیم که غریق دریای غفلت ومعصیت ومنیت هستیم ومحتاج نجات این غواصان آسمانی، بازگشت مشعلان پر فروغ شهادت پس از 29 سال، پس کوچه های غفلت را نور امید وهدایت بخشید.

اینان دریا دلانی بودند که پس از عبور از رود پر خروش، با هدایت عوامل خیانت به اسارت دشمن در آمدند و دشمن وحشت زده در به شهادت رساندن آنان با دستان بسته، لحظه ای درنگ نکرد.

مردم تهران در وداع با این سرمایه های عظیم آسمانی خود، پیکرهای پاکشان راهمچون نگینی در بر گرفتند و با آن عهد ومیثاق جاودانه خود در جهت استمرار آرمان مقدمشان را استحکام داده واز ضیافت حضورشان بهره بردند وبرمسئولیت خود در جهت حفظ میراث ارزنده این دریا دلان که همانا ایستادگی ومقاومت همه جانبه در برابر زیاده خواهی ها وحق کشی های دشمن می باشد،در محضر این شهیدان تاکید کردند وسرانجام این کاروان نور را به جایگاه معراجشان مشایعت نمودند.

امید که همه ما بازماندگان از این قافله در این ایام معنویت بخش ماه صیام وقیام در راستای تداوم راه شهیدان از خدای منان استمداد جوئیم.

امام جمعه شهرستان ابرکوه

سیّد ابراهیم حسینی

ارسال نظرات