خطیب جمعه تربت حیدریه با اشاره به حضور شکوهمند ملت ایران در تشیع پیکر شهدای غواص افزود: ملت با بصیر ایران اسلامی حماسه ای دیگر آفرید و با حضور با صلابت خود در کنار شهدا، فرهنگ ایثار و مقاومت را برای همگان یادآور شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۲۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار در خطبه های امروز نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: تشییع با شکوه شهدای غواص فضای جامعه را به سوی مقاومت و پایداری سوق داد و بار دیگر حماسه ۹ دی ۸۸ را در اذهان القا کرد.

وی گفت: برای مقابله با قلدری و زیاده خواهی جبهه استکبار به احیای فرهنگ ایثار و مقاومت نیازمندیم و باید این فرهنگ را به نسلهای بعدی نیز منتقل کرد.

مدیرعامل بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی خطاب به مسئولان اذعان داشت: پیام حضور شکوهمند مردم در تشیع شهدای غواص، عزت و مقاومت و کوتاه نیامدن در برابر دشمن و اتکا به وعده های الهی است.

شریعتی تبار تصریح کرد: نباید در برابر زیاده خواهی و گستاخی جبهه استکبار احساس عجز و ناتوانی کرد و این بر خلاف اندیشه های سیاسی امام و شهداست.

امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به ادعاهای برخی مسئولین در خصوص تحریمها افزود: نباید همه مشکلات کشور را به تحریمها گره بزنیم، چرا که این امر باعث تقویت اردوگاه دشمن می شود و لذا باید توان داخلی و تولید در کشور را رونق دهیم.

شریعتی تبار گفت: تکیه بر توان داخلی و میدان دادن به جوانان مومن و متعهد یک امر ارشادی و نصیحت نیست بلکه این یک راهبرد مهم اقتصادی در برابر تحریمهای ظالمانه دشمن است.

امام جمعه تربت حیدریه در ابتدای خطبه های نماز جمعه، ماه رمضان را فرصتی طلایی برای رسیدن به کمال و خودسازی و همدلی و توفیق درک ضیافت آسمانی عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها