خبرهای داغ:
با حضور مسئولان؛

مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون شاهرود معرفی شد

آیین تودیع و معارفه مسئول حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود با حضور مسئولان سپاه در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۱۸۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیین تودیع و معارفه مسئول حوزه بسیج طلاب و روحانیان شهید مطهری شاهرود با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، امام جمعه شاهرود، طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود و میامی و مسئولانی از سپاه و ادارات شهرستان در حسینیه امام خمینی(ره)دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام مهدی رعایتی مسئول سابق بسیج طلاب و روحانیون شاهرود در ارائه گزارشی از عملکرد مدت مسئولیت خود در این سمت گفت: ما تلاش کردیم تا در این مدت بتوانیم در ارتقای بینش بصیرتی، معرفتی و سیاسی طلاب و روحانیان تلاش کنیم و برنامه های مختلفی ابلاغی و ابتکاری زیادی انجام دهیم.

وی افزود: اجرای اردوهای جهادی در مناطق محروم، برپایی جلسات بصیرتی معرفتی، یادواره های مختلف شهدای روحانی و طلبه و علمای بزرگ جهان اسلام و مسابقات تخصصی برای طلاب و روحانیون از برنامه های اجرایی و ابتکاری بوده است.

مسئول سابق بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با تقدیر از زحمات اعضا شورای بسیج طلاب و روحانیون و همه طلاب و روحانیون و طلب حلالیت اظهار کرد: تمام تلاش ما با همکاری و همیاری طلاب و روحانیون و به خصوص امام جمعه شهرستان و بسیجیان عزیز محقق شد و از همه تشکر می کنم.

همچنین مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با تقدیر از انتخاب وی به این مسئولیت و درخواست همیاری و همکاری همه عزیزان گفت: این مسئولیتی سنگین است که به دوش ما گذاشته شده و امیدوارم خداوند متعال کمک نماید و با همیاری و همکاری همه عزیزان این مسئولیت را به خوبی انجام دهیم.

حجت الاسلام سعدی افزود: قشر طلبه و روحانی یک قشر ویژه،مهم و خاص در جامعه اسلامی ماست و باید این قشر با اهمیت ویژه برخورد شود و مورد توجه قرار گیرد و در بسیج نیز این قشر مهم ویژه دیده شده است.

وی تصریح کرد: ما انشالله در این مسئولیت تلاش می کنیم از همه روحانیون و طلاب در جهت ارتقا منزلت بسیج و تفکر آن در جامعه استفاده کنیم و مانند دوران دفاع مقدس طلاب و روحانیون پیشقدم در مسائل مهم جامعه با تفکر و روحیه بسیجی باشند.

در این مراسم حکم سرپرستی بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود به حجت الاسلام سعدی تنفیذ و از زحمات حجت الاسلام رعایتی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها