خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

تعامل و ارتباط اقشار بسیج افزایش یابد

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اقشار بسیج باید باهم همکاری تعامل و هم افزایی داشته باشند و به صورت یک مجموعه واحد و مرتبط به هم عمل کنند.
کد خبر: ۸۵۲۹۱۲۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در همایش فصلی فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی استان سمنان که در محل سالن جلسات ستاد هماهنگی و پشتیبانی سازمان بسیج دانش آموزی استان برگزار شد، اظهار داشت: تعامل با آموزش و پرورش یک ضرورت است و شما در بسیج دانش آموزی به جای اینکه نیروی سپاه باشید؛ باید یک نیروی انقلابی آموزش و پرورش باشید و به آرمان ها توجه داشته باشید.

وی تصریح کرد: اقشار بسیج باید باهم همکاری تعامل و هم افزایی داشته باشند و به صورت یک مجموعه واحد و مرتبط به هم عمل کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان گفت: هدف برگزاری همایش فصلی فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی کیفیت بخشی و اثر بخشی برنامه سازمان بسیج دانش آموزی است.

محمد یعقوبی در ادامه به تشریح برنامه های سال 94 بررسی و تبادل نظر در خصوص نحوه و چگونگی اجرای برنامه ها و همچنین بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه های سال گذشته پرداخت.

بر اساس این گزارش، در پایان سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان به دلیل عملکرد مطلوب سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان در اجرای برنامه های این سازمان از جمله راهیان نور گنگره سه هزار شهید استان تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها