مردم کرج طومار حمایت از مردم یمن امضا کردند/ انقلاب اسلامی پرچمدار بیدارباش امت های مظلوم

با برگزاری همایش مردمی حمایت از مردم مظلوم یمن شهروندان کرجی در حاشیه برگزاری این همایش حمایت خود را با امضای طوماری به نمایش گذاشتند
کد خبر: ۸۵۲۹۱۲۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، با برگزاری همایش مردمی حمایت از مردم مظلوم یمن شهروندان کرجی در حاشیه برگزاری این همایش حمایت خود را با امضای طوماری به نمایش گذاشتند.

بسم الله القاصم الجبارین
انقلاب اسلامی به پرچمداری حضرت امام خمینی قدس سره و مجاهدت شهیدان، ندای بیدار باش امت اسلامی و ملت های مظلوم و مستضعف جهان گردید و خواب غفلت و بی خبری را از توده های تحت ستم و جور مستکبرین و قلدران عالم زدود و آنها را در اقصی نقاط جهان اسلام علیه طاغوت های دست نشانده ی آمریکای جهانخوار شوراند و برای حضور در صف مقدم قیام لله و مصاف با دشمنان خدا و اسلام بسیج نمود. هم اکنون که موج توفنده ی بیداری اسلامی، این بار از دریای خروشان غیرت و حمیّت مردم مظلوم یمن سر برآورده و محاسبات استکبار جهانی مبنی بر سرکوبی همیشگی بیداری اسلامی نقش بر آب نموده است؛ آمریکای جنایتکار مشرکین امروز مکه و نوکران خبیث وهابی خویش را چون سگ هار به جان مردم یمن انداخته و این کشور را میدان کشتار کودکان و زنان نموده است. بدین وسیله ما فرزندان مکتب امام خمینی قدس سره و سربازان خلف صالحش رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می داریم:
1.با پیروی از قرآن و تأسی به امام عظیم الشأن لحظه ای از آهنگ مقدس توحیدی برائت از مشرکین دست بر نخواهیم داشت و بغض و نفرت و ننگ بر آمریکای جنایتکار، به عنوان دشمن اصلی و همیشگی اسلام و مسلمین را فریاد می زنیم.
2. بر اساس آموزه های اسلام و اصول ثابت مکتب امام ره و رهبر معظم انقلاب اسلامی در هیچ شرایطی از حمایت مظلومین فلسطین، سوریه، عراق، بحرین، یمن و دیگر کشورهای در حال مبارزه با آمریکا و اسراییل و اذناب شان، دست بر نخواهیم داشت.
3. ما به پیش بینی ها و نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در قضایای بیداری اسلامی و جهان اسلام ایمان و به بشارت معظم له مبنی بر به خاک مالیده شدن بینی سعودی ها در یمن یقین داریم. همچنین در پیروی و تبعیّت کامل از ولیّ امرمان در استکبارستیزی و یاوری رزمندگان جهان اسلام استوار و پابرجاییم و برای حضور در صفوف مقدم جبهه ی نبرد با آمریکا و اسراییل و تکفیری های خبیث وهابی در کشورهای اسلامی آماده ایم.
والسلام علی من اتبع الهدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار