خبرهای داغ:
معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: دستگاه ها و سازمان های دولتی برای کمک به بسیج سازندگی و اردوهای جهادی از هیج تلاشی دریغ نکنند.
کد خبر: ۸۵۲۹۱۱۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، همایون نخعی نژاد در اولین جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باید از ظرفیت های مردمی در اردهای جهادی استفاده شود و آموزش و کیفیت کار بر اساس زمان در اردوهای جهادی از اهمیت خاصی برخوردار است.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: کشور ما منابع محدود ی دارد و با توجه به شرایطی خاصی که در مقابل دشمن وجود دارد مردم ما مقاومت می کنند و وظیفه و دغدغه ما انجام کارخوب و با کیفیت برای مردم است.

وی با اشاره به تشییع جنازه 270 شهید در شهر تهران افزود: با تشییع این شهداء یاد و خاطره آنها برای همیشه در ذهن ما زنده و جاودانه شد و همبستگی ملی و مقاومتی که در دل مردم وجود دارد؛ دوباره جان گرفت و وظیفه ما برعهده گرفتن حاصل کار همه شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس است .

نخعی نژاد با بیان اینکه همه ما با تلاش جدی تر و هبستگی بیشتر می توانیم در راستای اهداف انقلاب اسلامی و در جهت رفع محرومیت ها گام برداریم، یادآور شد: نیروهای بسیج سازندگی ، نیروهای تخصصی هستند و پروژه ها باید به صورت کیفی و قابل قبول به آنان واگذار شود.

وی با بیان اینکه ستادهای پشتیبانی از اردوهای جهادی باید در همه شهرستان ها تشکیل شود، گفت: باید همه دستگاهها برای کمک به بسیج سازندگی از همه تلاششان دریغ نکنند و بسیج سازندگی با کمی هزینه ها و زمان، کار مفید انجام دهد.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خطاب به جوانان جهادگر اردوهای جهادی افزود: جوانان ما به لحاظ علمی در درجه خوبی هستند ولی باید به صورت عملی و کسب تجربه و کار نیز در اردوهای جهادی بتوانند کارهای خوب و موثری انجام دهند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها